شبی پُرستاره در نجف ایران

همزمان با بزرگداشت روز کارگر و روز معلم، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پُرستاره» در گلزار شهدای حرم هلال بن علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با بزرگداشت روز کارگر و روز معلم، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا و یادآوری جان فشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، با عنوان "شب های پر ستاره" شامگاه چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میر علی اکبری از راویان دفاع مقدس به ایراد سخنرانی و بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و مداح این محفل نورانی «سید علی حسینی نژاد» بود.

 اجرای گروه سرود هلال منیر، قرائت زیارت عاشورا و قرائت وصیتنامه شهدا از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) شهرستان آران و بیدگل در برگزاری این یادواره همکاری داشتند.

بیش از ۳۰۰ شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، گمنام و مدافع امنیت در گلزار شهدای آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) مدفون هستند.

شبی پر ستاره در نجف ایران

شبی پر ستاره در نجف ایران

شبی پر ستاره در نجف ایران

شبی پر ستاره در نجف ایران

کد خبر 1761494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha