لزوم کارآمدی میزخدمت ادارات

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم بررسی روند رسیدگی به مشکلات مردم در میزهای خدمت ادارات تاکید کرد و گفت:زمینه کارآمدی این میزهای خدمت با هدف تقویت روحیه امید درجامعه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران در نشست با امیرحسین قاضی زاده هاشمی- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور، با بیان اینکه دیدار با خانواده های شهدا توفیق است، اظهار کرد: شما از دو جهت باید به خانواده‌های شهدا سرکشی کنید یکی از باب شنیدن مشکلات همچون بقیه مسئولان و دیگر اینکه دیدن و تفقد از این خانواده حتی اگر خواسته‌ای نداشته باشد زحمت شماست، در قسمت دوم برکات معنوی هم وجود دارد.

وی با اشاره به بحث میز خدمت‌ها، افزود: اگر در میز خدمت جواب مثبت ارائه می‌شود پس چرا مراجعین در ادارات پاسخ مثبت نمی‌گیرند؟ باید این میز خدمت‌ها را مقداری جان‌دارتر کرده و آمار درستی از آن داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم کارآمدی میزخدمت ادارات تاکید کرد و گفت:هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بیشتر خواهد بود.

لزوم کارآمدی میزخدمت ادارات

وی برلزوم تکریم جامعه ایثارگری تاکید کرد و خواستار رفع مشکلات این قشر اثرگذار در ادارات و نهادها شد.

کد خبر 1761502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha