کانون‌های مساجد شهرستان طارم، مهیای جشن‌های دهه کرامت می شوند

شعبانی با اشاره به برگزاری جشن روز دختر و اهدای جوایز به قرآن آموزان دختر همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) در کانون شهدای گیلوان گفت: کانون‌های مساجد شهرستان طارم، مهیای جشن‌های دهه کرامت می شوند.

منوچهر شعبانی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان طارم ۲۹ باب کانون فرهنگی هنری با ۷۴۹ نفر عضو دارد و در طول سال برنامه های متعددی بالاخص در مناسبت های مذهبی برگزار می کنند.

وی با یادآوری اینکه کانون‌های مساجد بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ ناب محمدی و آشنایی جوانان و نوجوانان با آموزه های دینی است، تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در کنار برنامه های اعتقادی جذابیت لازم برای حضور پررونق این قشر در مساجد را فراهم می سازد.

شعبانی با اشاره به اینکه مراسم جشن روز دختر و اهدای جوایز به قرآن آموزان دختر در کانون فرهنگی هنری شهدای گیلوان برگزار خواهد شد، ادامه داد: به همین منظور مراسم جشنی همراه با اهدای جوایز به اسامی متبرکه رضا و معصومه در کانون اهل بیت روستای شیت طارم اجرا می شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم از مراسم تجلیل از فعالان قرآنی در کانون پیامبر اعظم(ص) روستای ضقاقی انزر خبر داد و یادآور شد: همزمان با مراسم جشنی که به مناسبت دهه کرامت در این کانون برگزار خواهد شد، از بچه های مسجدی فعال نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، پخش صلوات خاصه در مساجد شهرستان، برگزاری نشست ادبی و آذین بندی مساجد و سطح شهر از دیگر برنامه های این دهه در شهرستان طارم خواهد بود.

کد خبر 1761504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha