ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراتر از وظایف اداری مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه دینی و انقلابی دانست و گفت: در مسیر شهدا حرکت کردن مهم است و برای حفظ این فرهنگ باید فراتر از وظایف اداری کوشش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت و سلامت با بیان اینکه برگزاری نشست هایی با محوریت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد و نام این مردان خدایی حرکت در مسیر شهداست، اظهار کرد: مهمتر از شهادت فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ هراس دارد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراتر از وظایف اداری مورد توجه باشد

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ ناب بهترین ضربه به دشمنان اسلام است، افزود: شهید خیز بودن باید خروجی برنامه ها با محوریت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) در بحث بزرگداشت یاد و نام شهدا اشاره کرد و گفت: دستگاه های دولتی باید مزین به تمثال مبارک شهدا باشد چرا که امنیت امروز را مرهون ایثار شهدا و خانواده های معظم رزمندگان اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه کارکنان دستگاه های اجرایی باید با روحیه ایثار و شهادت عجین باشند، ادامه داد: تکریم خانواده های معظم شهدا در دستگاه های اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در لایه های مختلف ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

کد خبر 1761506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha