حضور ۵۰۰ نفر از پیرغلامان حسینی ایران در همایش بین‌المللی کرمان

علی‌رمضانی با اشاره به برگزاری بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی کرمان از حضور قابل توجه میهمانان خبر داد و بر پوشش رسانه‌ای خوب و ماندگار این همایش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ احمد علی‌رمضانی، پنجشنبه(۱۳ اردیبهشت) در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد برگزاری بیست‌ویکمین همایش بین‌المللی «پیرغلامان حسینی» که با حضور اعضاء و مدیران خبرگزاری‌ها برگزار شد؛ از حضور ۶۰۰ نفر میهمان در این همایش خبر داد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان افزود: ۵۰۰ نفر از میهمانان، پیرغلامانی هستند که از اقصی نقاط کشور در این همایش حضور خواهند یافت و فرصت خوبی برای گفتگوی رسانه‌های استان با این افراد است.
وی عوامل اجرایی این همایش را یکصد نفر اعلام و بیان کرد: ۵۰ برنامه جنبی در جریان برگزاری این همایش پیش‌بینی شده است.
علی‌رمضانی میزبانی کرمان از این همایش را فرصتی برای ساخت مستند " آداب حسینی در کرمان" و معرفی خانه‌های حسینی، هیئت‌های عزاداری و خادمان و پیرغلامان حسینی توسط رسانه‌ها و تولیدات فضای مجازی دانست.
وی از پوشش رسانه‌ای این همایش توسط شبکه‌های سراسری خبر داد و آن را اعلام آماده باش برای یک اقدام رسانه‌ای بزرگ در کرمان عنوان کرد که حتماً مورد توجه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) خواهد بود و کمیته رسانه از مهمترین کمیته‌های ستاد است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان به ویژه خبرگزاری‌های حوزه دین برای پوشش خوب رسانه‌ای همایش پیرغلامان حسینی باید پای کار باشند.

بیست و یکمین همایش بین‌المللی پیرغلامان حسینی تیرماه سال جاری در آستانه ماه محرم به میزبانی پایتخت مقاومت برگزار می‌شود.

کد خبر 1761529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha