سلیقه ای عمل کردن برخی افراد در تبیین معارف قرآن

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه متاسفانه با قرآن کریم سلیقه ای عمل می شود، گفت: به مفاهیم قرآن این نقشه راه و نسخه هدایت و نجات بخش بشریت توجه دقیق و بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین‌رضا کمالی امروز (۱۳ اردیبهشت) در محفل انس با قرآن کریم طرح ۳۱۳ قرارگاه شهید آوینی اظهار داشت: قرآن کریم برای هدایت بشر آمده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: قرآن کریم کسانی را هدایت خواهد کرد که به آیات آن به خوبی عمل کنند.

وی با اشاره به مهجور ماندن قرآن کریم گفت: متاسفانه به قرآن کریم سلیقه ای عمل می شود و نباید اینگونه باشد که تنها به آیاتی عمل کنیم به نفع ما است و برخی می گویند؛ اما به امر به معروف و نهی از منکر کار ندارم و آیات مربوط به این فریضه را کنار می گذارند.

حجت الاسلام کمالی عنوان کرد: برخی افراد هم می گویند خدایا دین دارم اما با حجاب کاری ندارم و دل باید پاک باشد، این افراد رسما آیات سوره نور مربوط به حجاب را کنار گذاشته اند و نماز هم می خوانند و این سلیقه ای برخورد کردن با قرآن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: برخی هم می گویند که دین داریم اما با سیاست کاری نداریم و این تفکر غلط و انحراف بزرگ بخورد جامعه اسلامی داده می شود.

وی با بیان اینکه به قرآن کریم با دقت توجه شود، افزود: به مفاهیم قرآن این نقشه راه و نسخه هدایت و نجات بخش بشریت توجه دقیق و بیشتری داشته باشیم و برای همه بشریت تمام و کمال حرف دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه منافقین و جاهلان پشت اسلام را شکستند، افزود: این دو گروه آن قدر مهم هستند که ۱۲ آیه و یک سوره در خصوص منافق آمده است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد حرف دل امامت و ولایت را دیر متوجه می شوند، افزود: بدانید راه نجات بشریت تنها قرآن کریم است و امروز جامعه اسلامی با این نقشه راه حرکت کرده و ببینید کفار را به کجا رسانده است.

حجت الاسلام کمالی عنوان کرد: قرآن کریم به ما می‌گوید جامعه اسلامی می‌تواند هم ایمان و هم علم داشته باشد و با این دو بال می توانیم دنیا را فتح کنیم و در وعده صادق با این دو بال توانستیم از پدافند قوی هوایی دشمن و گنبد آهنین و از هفت لایه امنیتی عبور کنیم.

کد خبر 1761532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha