تولیدات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت باید قدرت بازدارندگی نرم داشته باشد

قاضی زاده هاشمی گفت: ایجاد بازدارندگی فرهنگی در مقابل هجوم نرم دشمنان اسلام، مهمترین خروجی تولیدات فرهنگی هنری در حوزه ایثار و شهادت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، امیرحسین قاضی زاده هاشمی- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در نشست با سرآمدان نخبگان و تشکلهای شاهد و ایثارگر که در مجتمع ایثار ساری برگزار شد، با بیان اینکه برای ترویج امری باید الگوی عملی داشته باشیم، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازبه الگوسازی داریم.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بشمار میروند، افزود: همچنین جانبازان و ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی به عنوان شهدای زنده به جامعه معرفی شوند چراکه این افراد اهل احساس مسئولیت و توجه به دیگران هستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد اخلاص در عمل و توجه به خدا موجود در جامعه ایثارگری را زیرسوال ببرند، گفت: تلاش داریم تصویر ذهنی جامعه نسبت به جامعه ایثارگری که بعضا مخدوش شده اصلاح شود و جامعه افراد موفق جامعه ایثارگری را بشناسند.

تولیدات فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت باید قدرت بازدارندگی نرم داشته باشد

وی با بیان اینکه وضعیت تحصیلی دانشجویان که با سهمیه وارد دانشگاه ها میشوند برخلاف آنچه که تبلیغ می شود از سایرین موفق تر هستند، ادامه داد: به زودی دانشجویان و اساتید برتر دانشگاهی شناسایی و معرفی خواهند شد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به جهاد اقتصادی، امنیتی و فرهنگی گفت: حضور در میدان نیازمند تربیت افسران قوی و جهادی است.

وی بیان کرد: تولید قدرت اقتصادی و فرهنگی باید خروجی فعالیت در حوزه جامعه ایثارگری باشد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: ایجاد بازدارندگی فرهنگی در مقابل هجوم نرم دشمنان اسلام، مهمترین خروجی تولیدات فرهنگی هنری در حوزه ایثار و شهادت باشد.

وی از ایجاد واحد نخبگان و سرآمدان جامعه ایثارگری در بنیاد شهید و امورایثارگران خبر داد و گفت: باید مردم با نخبگان و سرآمدان جامعه ایثارگری که در جامعه منشاء ثمرات و برکات ارزشمندی هستند، بشناسند.

کد خبر 1761548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha