معلمان قرآنی جایگاه ارزشمندی در تربیت نسل نو دارند

گلباغی گفت: معلمان قرآن کریم که در مراکز، موسسات قرآنی و یا مدارس کردستان فعالیت می‌کنند جایگاه ارزشمندی در تربیت نسل نو دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، کامل گلباغی رییس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و تجلیل از معلمان و مربیان قرآنی در موسسه فرهنگی قرانی شمیم نور و رحمت سنندج اظهار کرد: کردستان دارای استعدادهای قرآنی و معلمان دلسوز قرآنی بسیاری است و این افراد در تربیت نوجوانان و جوانان در راستای یادگیری آیات الهی نقش مهمی ایفا می کنند.

وی بیان کرد: شهید مطهری اسوه و الگوی همه معلمان است و امروز معلمان جامعه برای آموزش دانش آموزان و شاگردان خود براساس منش و رفتار این شهید والامقام باید تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش معلمان قرآن کریم در مدارس و مراکز قرآنی بیان کرد: معلمان و مربیان قرآن کریم می توانند با جذب کودکان و نوجوانان به سمت مراکز قرآنی و مساجد آنها را با کلام الهی که سراسر درس زندگی است آشنا کنند.

معلمان قرآنی جایگاه ارزشمندی در تربیت نسل نو دارند

در آیین بزرگداشت سالروزشهادت استادشهیدمرتضی مطهری و گرامیداشت روزمعلم آیین تجلیل از مربیان قران کریم وفعالان قرآنی موسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم نورو رحمت به مدیر مسولی سیامک امین پوربا حضور بیش از۱۰۰ نفر ازعلاقمندان به قران کریم در مرکز دارالقران شیخ عبدالقادرگیلانی سنندج وابسته به مسجد قبا باحمایت اداره کل فرهنگ  ارشاداسلامی کردستان برگزار شد.

کد خبر 1761551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha