ادامه مسیر انقلاب نیازمند هوشیاری و آمادگی کامل در همه‌ی امور است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ادامه مسیر پربرکت و ارزشمند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نیازمند هوشیاری و آمادگی کامل در همه ابعاد و امور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در دیدار با پاسداران و بسیجیان عقیدتی سیاسی سپاه روح الله ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی اقشاری هستند که در تقوا، ایثار و فداکاری باید از همه افراد جلوتر باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح پیشانی سربازان این مرز و بوم هستند، افزود: اخلاق‌مداری و صداقت مواردی است که در قرآن کریم به آن اشاره و تاکید شده است و نیروهای مسلح اقشاری اخلاق‌مدار و متعهد هستند و همواره وظیفه خطیری بر عهده دارند.

این مقام مسئول با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ادامه داد: شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیروهای مسلح باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشند.

وی با بیان اینکه تمام نقاط ضعف دشمن، محل قرار گیری موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها باید شناسایی و نیروی مسلح باید نسبت به این موارد اشراف کامل داشته باشد، بیان کرد: این مهم سبب شناخت هر چه بیشتر توطئه های احتمالی دشمنان و حفظ و حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه راهبرد ایران قوی در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد، اظهار داشت: دفاع از مرزهای کشور با آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی، در برابر توطئه‌های دشمنان در منطقه از اهداف و برنامه های گام دوم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌ها را ارزشمند دانست و بیان کرد: بحمدالله به همت نیروهای مخلص و متعهد کشور توانسته ایم در منطقه بدرخشیم.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی باید هر روز آماده تر از گذشته باشیم، گفت: این آمادگی باید در بخش های مختلف علمی، آموزشی، اجتماعی، سیاسی و نظامی باشد.

کد خبر 1761553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha