محتواسازی به ویژه در حوزه فضای مجازی با قدرت بیشتری دنبال شود

شوقی، کانون های مساجد را خط مقدم جنگ فرهنگی در محلات دانست و گفت: باید با قدرت بیشتری وارد محتوا سازی به ویژه در حوزه فضای مجازی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، رحیم شوقی_ شهردار رشت امروز(پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت) در دوره تربیتی «مضمار» در رشت با اشاره به جنگ تمام عیاری که دشمن با جوانان و فرهنگ ما به راه انداخته خواستار توجه همگان به مباحث فرهنگی شد. 

وی با تاکید به اینکه باید جوانان را جذب خود کرده و اینگونه یارگیری کنیم افزود: اگر عرصه را خالی کنیم دشمن ورود کرده و شروع به یارگیری می کند. 

شوقی با بیان اینکه می بایست بدنبال طرح های بزرگ تر باشیم و با آموزش های اصولی به سمتی برویم که بتوانیم جذب حداکثری داشته باشیم افزود: باید با قدرت بیشتری وارد محتوا سازی به ویژه در حوزه فضای مجازی باشیم.

وی با بیان اینکه کانون های مساجد خط مقدم ما در محلات در این جنگ فرهنگی است اذعان کرد: باید وضعیت فرهنگی شهر رشت را به سمتی سوق دهیم که حرفی برای گفتن در این شهر داشته باشیم.

محتواسازی به ویژه در حوزه فضای مجازی با قدرت بیشتری دنبال شود

مساجد باید کارکرد خود را بازیابند

محمدحسین واثق کارگرنیا_ رئیس شورای شهر رشت نیز با تاکید بر اینکه مساجد باید کارکرد خود را بازیابند، بیان کرد: اوایل انقلاب همه امور در مساجد بود و همه اقشار در مساجد حضور می یافتند و این امر باید دوباره احیا شود.

 وی با بیان اینکه مدیران کانون های مساجد با مظلومیت در حال فعالیت هستند اذعان کرد: دشمن مساجد را هدف گرفته تا این مکان را از حضور مردم خالی کند و ما موظفم تا جوانان را جذب مساجد کرده و تبیین گری کنیم.

کارگرنیا با تاکید بر حضور بانوان مذهبی در سطح شهر تصریح کرد: باید بستر را برای حضور بانوان محجبه در سطح اجتماع فراهم کنیم.

محتواسازی به ویژه در حوزه فضای مجازی با قدرت بیشتری دنبال شود

تربیت در کار تربیتی است

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی_ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان نیز با تاکید بر اهمیت کار کار تربیتی در جامعه گفت: تربیت ما در کار تربیتی است.

وی، یکی از راه های رشد، خود سازی و رسیدن به تعالی را تربیت دانست و ادامه داد: فرهنگ زمانی درست پیشمی رود و اصلاح می شود که تربیت درست انجام گرفته باشد. 

کد خبر 1761554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha