ترویج فرهنگ رضوی در اولویت برنامه‌های دهه کرامت قرار گیرد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دهه کرامت را بهترین فرصت برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های موثر در جهت تحکیم بنیان خانواده و توجه به جایگاه مهم تربیت دختران فاطمی و رضوی دانست.

حجت الاسلام «سیدعلی فقیه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اظهار داشت: این دهه با کرامت و سراسر نور و رحمت، فرصت مغتنمی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های موثر در جهت تحکیم بنیان خانواده و توجه به جایگاه بسیار مهم تربیت دختران فاطمی و رضوی است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره تلاش شبانه روزی دشمنان در خصوص تضعیف بنیان خانواده ها خاطرنشان کرد: خانواده ها و باورهای دینی و اعتقادی و سبک زندگی اسلامی سالهاست که به شدت مورد هجمه های تبلیغی و رسانه ای دشمنان قرار گرفته و هر لحظه برای تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک منحط غربی تلاش‌های بی وقفه و گوناگون انجام می دهند.

وی افزود: در مقابل این هجمه ها بایستی به صورت جدی و مسئولانه و عالمانه برنامه ریزی و اقدام کنیم که یکی از کارها، استفاده از ظرفیت مناسبت دهه کرامت برای ایجاد نشاط و امید در خانواده ها و تبیین سبک زندگی شرافتمندانه فاطمی و رضوی است.

فقیه اضافه کرد: دشمنان دین و قران در برنامه ریزی خودشان، سعی می کنند، بی حجابی را به کل جامعه تسری داده و در اعتقادات دینی مادران و دختران شبهه افکنی کنند و حتی نگهداری از سگ را به جای فرزند آوری به خورد فکری خانواده ها بدهند و با این طریق، نقشه های شوم خود را عملی کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درادامه به اهمیت مساجد و مدارس در حفظ و نشر فرهنگ دینی و انقلابی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف اسلامی، بایستی ارتباط بین مساجد و مدارس تقویت شده وکارهای عملی و موثر در این زمینه انجام گیرد.

حجت الاسلام فقیه همچنین به رفع شبهات فکری و عقیدتی جوانان و نوجوانان و آشنایی آنان با الگوهای اسلامی و علمی توسط متولیان امر و روحانیون و مربیان تاکید کرد.

کد خبر 1761561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha