توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قرار دوازدهم بقاع متبرکه گیلان

حجت‌الاسلام تدینی با بیان اینکه ۱۰۰۰ بسته معیشتی به همت مراکز افق بقاع متبرکه روز گذشته در بین نیازمندان توزیع شد، گفت: این بسته‌های معیشتی از درآمد موقوفات، نذورات بقعه متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری طرح قرار دوازدهم که روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان برگزار شد به خبرنگاران  گفت: با اجرای این طرح یک هزار بسته معیشتی به ارزش  ۵۷۳ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته های معیشتی از درآمد موقوفات، نذورات بقعه متبرکه و کمک خیرین تهیه شده است.

حجت الاسلام تدینی با اشاره به برگزاری مراسم محوری قرار دوازدهم که در آستان امامزادگان امیرحیدر و امیر احمد امیربنده رودسر اجرا شد گفت: در جریان این مراسم ۳۱۳ بسته معیتشی به ارزش ۱۵۷ میلیون از طریق مراکز افق بقاع متبرکه و موسسات حمایتی در جامعه هدف توزیع شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان همچنین گفت: در جریان برگزاری این طرح کمک هزینه ترک اعتیاد به ارزش ۱۱ میلیون تومان برای ۱۱ نفر و کمک هزینه درمان و خرید دارو به ارزش ۲۴ میلیون تومان برای ۱۹ نفر از دیگر بخش های طرح قرار دوازدهم  اردیبهشت ماه امسال بوده است.


وی اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳  تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی از جمله یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۱۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.


حجت الاسلام تدینی گفت: کمک به تعمیرات خانه نیازمندان به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کمک هزینه تامین وسایل منزل برای نیازمندان به مبلغ ۸۷ میلیون تومان  از دیگر بخش های طرح قرار دوازدهم اردیبهشت بوده است.


وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم از محل درآمد موقوفات، نذورات بقاع متبرکه و کمک های خیرین هزینه شده است.

توزیع یک هزار بسته معیشتی در قرار دوازدهم بقاع متبرکه گیلان

توزیع یک هزار بسته معیشتی در قرار دوازدهم بقاع متبرکه گیلان

کد خبر 1761565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha