فرهنگ ایثار و شهادت، پیشران توسعه و پیشرفت کشور است

سردار موسوی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی متعالی و پیشران توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردا مجید موسوی، در یادواره شهدای شهرستان زرندیه که همزمان با هفته فرهنگی و ایام شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری یادواره شهدای شهرستان زرندیه در مسجد علی ابن ابی طالب شهر مامونیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز ما حافظ این انقلاب و ارزش های والای آن هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه فرهنگ ایثار و شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام؛ «قرن آینده، قرن اسلام است و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت ها را به خاک مذلت خواهند نشاند» بیان کرد: این مهم در حال تحقق است و همگان در حوادث اخیر آن را مشاهده کردند..

این مقام ارشد در بخش دیگری از سخنانش به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را به جهانیان به اثبات رساند و جوانان مقاوم فلسطینی عملیاتی را طرح ریزی کردند که دشمن صهیونیست را غافلگیر محض و مطلق کرد.

سردار موسوی خاطر نشان کرد: رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل؛ با تمام امکاناتی که داشت نتوانست این شکست مفتضحانه را ترمیم کند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست ها در جنگ با رزمندگان حماس نیز اشاره کرد و گفت: آنها با وجود کمک 40کشور باز هم شکست سنگینی خورده و خسارات زیادی دیدند و امروز هر کدام از بخش های مختلف جبهه مقاومت به تنهایی تن دشمنان صهیونیستی و آمریکایی را می لرزاند.

این مقام مسئول ادامه داد: عملیات وعده صادق و ایفای نقش جبهه مقاومت هیمنه پوشالی استکبارجهانی آمریکا اسرائیل و عوامل آنها را در سراسر جهان فروریخت.

وی اضافه کرد: حمله به کنسولگری ایران در سوریه اشتباهی راهبردی از سوی دشمنان بود و ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد.

کد خبر 1761566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha