کانون‌های مساجد عدالت امکانات فراغتی را پایدار ساخته‌اند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد عدالت امکانات فراغتی را در همه مناطق به ویژه روستاها پایدار ساخته‌اند.

«محبوبه عبادالهی» در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به تشکیل ستاد اوقاف فراغت تابستان نجف آباد و مشارکت کانون های مساجد در اجرای آن اظهار داشت: بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری این شهرستان برای اوقات فراغت طول سال برنامه دارند که بعضی از آن ها به صورت خاص برنامه اجرا می کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد افزود: توزیع کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق مختلف عدالت امکانات فراغتی و فرهنگی به همراه داشته است.

وی ادامه داد: وجود این مراکز در همه مناطق نجف آباد به ویژه روستاها باعث شده خدمات فرهنگی مثل برنامه های فراغتی در بخش های مختلف فعال شود.

عبادالهی با بیان اینکه این مراکز در تعامل ادارات و موسسات فرهنگی و هنری برنامه اجرا می کنند، تصریح کرد: دستگاه های اداری و تشکل های فراغتی می توانند از این ظرفیت برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده کنند.

وی به تخصصی شدن فعالیت ها اشاره کرد و اذعان داشت: مراکز مجری طرح های اوقات فراغت در حوزه تخصصی خود فعالیت داشته باشند و برای تنوع برنامه از مراکز متخصص در هر رشته استفاده کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد یادآورشد: کانون های مساجد نیز برای ارائه خدمات آموزشی خود از مراکز دارای مجوز و اساتید مجرب استفاده کنند و در تعامل با موسسات فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی عملکرد کیفی را افزایش دهند.

وی یادآورشد: از ظرفیت محیط مدارس برای طرح های آموزشی اوقات فراغت استفاده می شود که باید زمینه های تعامل آن با مدیریت آموزش و پرورش فراهم شود.

کد خبر 1761588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha