لزوم میدان داری حوزه های علمیه در جبهه مقابله با جنگ نرم

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به تهاجم فرهنگی برلزوم ورود جدی حوزه های علمیه برای میدان داری در جبهه مقابله با جنگ نرم تاکید کرد و گفت: الگوگیری از سیره و روش عملی امام صادق علیه السلام مورد توجه حوزه های علمیه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی_ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور امروز شنبه(۱۵ اردیبهشت) همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در دومین‌کنگره ملی شهدای مازندران و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان با محوریت آیت الله شهید هاشمی نژاد در مصلای آیت الله جباری رحمت الله علیه بهشهر اظهار کرد: تکیه بر ارزش ها و معنویت و اصول انسانی دفاع ما از ایران اسلامی را مقدس کرده است و باید در این راستا و در ادامه راه با بصیرت کار کرد.

لزوم میدان داری حوزه های علمیه در جبهه مقابله با جنگ نرم
وی افزود: دشمن با همه توان تلاش دارد تا الگوها و ذائقه را تغییر دهد و نباید اجازه اهیمت که ارزش ها، الگوها و ذائقه تغییر کند و آگاهی ها به آگاهی دشمن‌محدود شود.
حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: حوزه های علمیه با هوشیاری و بصیرت در میدان بیان و روشنگری و عمل و تبیین وارد کار شوند و از انقلاب و اسلام دفاع کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: یادواره شهدا و جلسات شهدا زنده کننده و کسب حیات است و شهدا نه تنها زنده اند، بلکه زنده کننده هستند.
وی بیان کرد: یکی از کارکردهای دین زنده کردن انسانهاست و با توجه به اینکه دین حیات می آورد، شهید  حیات دین را تضمین‌می کند.
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به کشتار مردم بی دفاع غزه توسط رژیم غاصب یادآور شد: کنسولگری ما را مورد حمله قرار آمدند و زاهدی و یارانش را به آرزوی شهادت رساندند و فکر نمی کردند که ما نه تنها قدرت و موشک داریم بلکه اراده زدن و بکارگیری این قدرت را داریم و از خاک جمهوری اسلامی مستقیم مراکز نظامی آنان را مورد حمله قرار دادیم.

لزوم میدان داری حوزه های علمیه در جبهه مقابله با جنگ نرم
وی گفت: در این عملیات تنها بر رژیم غاصب نه بلکه بر استکبار پیروز شدیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: با وجود نیروهای مسلح و رهبر شجاع و بصیر و حکیم و مسلط و فرمانده الهی که تمام فرماندهان امامت و رهبری را معجزه الهی می دانند، صفحه جدیدی در تاریخ رقم زده شد.
حجت الاسلام حاجی صادقی اظهار کرد: در عرصه نظامی و امنیت دشمن غلطی نمی تواند بکند و در عرصه اقتصادی با همکاری دولت و مجلس شاهد شکوفایی خواهیم بود.امروز حوزه ها باید با روحیه جهادی وارد شوند و نگذاریم ارزش ها و الگوها و ذائقه تغییر کند و آگاهی ها به آگاهی دشمن‌محدود شود و تعلقات از جنس دنیا باشد.
وی گفت: با وجود نیروهای مسلح، رهبر شجاع، بصیر، حکیم و مسلط و فرمانده الهی که تمام فرماندهان امامت و رهبری را معجزه الهی می دانند، صفحه جدیدی در تاریخ رقم زده شد.

لزوم میدان داری حوزه های علمیه در جبهه مقابله با جنگ نرم
حاحی صادقی یادآورشد: آنچه دفاع مقدس ما را مقدس کرد تکیه بر ارزش ها و معنویت و اصول انسانی است.

لزوم میدان داری حوزه های علمیه در جبهه مقابله با جنگ نرم
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: نیازمند جهاد تعلیم و تربیت امام صادق در حوزه های علمیه هستیم و باید حوزه‌های های علمیه با هوشیاری و بصیرت در میدان بیان و روشنگری و عمل و تبیین وارد کار باشد.

به گزارش شبستان، دومین‌کنگره ملی شهدای مازندران و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان با محوریت آیت الله شهید هاشمی نژاد در مصلای آیت الله جباری(ره) بهشهر، با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، امام‌جمعه بهشهر، فرماندار بهشهر، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی بهشهر و جمعی از خانواده شهدا و مسئولان شهرستانی و استانی و مردم شهیدپرور و قدرشناس بهشهر برگزار شد.

کد خبر 1761749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha