فعالیت ۲۲مرکز مهر خانواده در مازندران 

حجت الاسلام موسوی گفت: به همت معاونت پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری ۲۲مرکز مهر خانواده با هدف ایجاد محیط امن و آرام برای ملاقات والدین با فرزندان در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران و به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین موسوی-معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران اظهارکرد: مرکز مهر خانواده دراستان ها  راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی تصریح کرد:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۴۲۲فقره پرونده سال گذشته به این مرکز وارد شد، گفت: تعداد ملاقات های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲هزارو ۳۴۳مورد بوده است.
حجت الاسلام موسوی همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و افزود: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک  مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.
وی تصریح کرد:  سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴فقره پرونده‌ از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد۱۲۳هزارو ۴۵۹فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد۲هزارو ۸۹۵ فقره پرونده‌ منجر به سازش شده و ۲۳درصد ازپرونده های طلاق بوده است.

کد خبر 1761812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha