مهلت شرکت در مسابقه«دوست فلسطینی من» در خراسان جنوبی تمدید شد

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند گفت: مهلت شرکت در مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» برای علاقمندان ۹ تا ۱۳ سال بیرجندی تا دهه کرامت تمدید شد.

صادق دهقانی-مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند با همکاری خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، شهرداری بیرجند و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزاری مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: این مسابقه در دو رده سنی زیر ۹ سال و ۹ تا ۱۳ سال از ۱۹ فروردین در چهار بخش نقاشی، دلنوشته و شعر و تجربه نگاری و ایده پردازی و بخش مسابقه پیامکی اجرایی شده و آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ اردیبهشت بوده است.

دهقانی در ادامه بیان کرد: با توجه به استقبال کودکان و نوجوانان بیرجندی این مسابقه تا دهه کرامت تمدید شده است و علاقمندان می توانند نقاشی های خود با موضوع کودکان غزه را رسم و همراه با نام و نام خانوادگی خود به آیدی @Sadeghh_ir در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد الحسین(ع) جوادیه بیرجند افزود: از ۱۹ فروردین تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» شرکت کرده اند.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقه هنری و ادبی، آشنایی کودکان و نوجوانان با مسئله مظلومیت مردم فلسطین است.

کد خبر 1761827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha