جشنوارهٔ «چای‌ گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری جشنوارهٔ «چای‌ گلاب و عطر حرم» در این شهر خبر داد.

محمّدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در آستانهٔ میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، هفتهٔ ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنوارهٔ «چای‌ گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این جشنواره برای نخستین بار با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ لغایت یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در چایخانهٔ حضرت رضا علیه‌السلام در پارک آیت الله مدنی کاشان اجرا می‌شود. 

 فرجی ادامه داد: این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ با برنامه های متنوعی از جمله جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن،  جشن مــادران+۳،جشن دوقلوها و چندقلوهای کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم‌ سینمایی و فیلم‌ کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان برگزار می شود.

وی هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانهٔ میلاد امام الرئوف و کریمهٔ اهل بیت (ع) برشمرد و افزود: جشنواره چای گلاب و عطر حرم با همکاری کانون خدمت رضوی شعبهٔ کاشان و با حضور خادمین افتخاری امام رضا(ع) اجرا می‌شود.

جشنوارهٔ «چای‌ گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می شود

کد خبر 1761874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha