میزبانی مساجد تهران از جشن‌های مادردختری در دهه کرامت

حجت‌الاسلام ماجدی با اشاره به برپایی جشن‌های دهه کرامت در مساجد تهران، گفت: برپایی جشن روز دختر و جشن تکلیف دختران و اهدای بسته های معیشتی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام «سیدمهدی ماجدی»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک ویژه برنامه های دهه کرامت در مساجد تهران خبر داد و بیان کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران همزمان با این ایام خجسته اقدام به تدارک برنامه های مفصل در مساجد و مدارس کرده است.

نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد در ستاد بزرگداشت دهه کرامت بیان کرد: مساجد از ۱۹ اردیبهشت قبل از آغاز دهه کرامت به استقبال این دهه خمی روند و حضور خانوادگی بعضی از نمازگزاران مساجد به ویژه مادر و دختری در مساجد و بقاع متبرکه در این ایام دنبال می شود.

حجت الاسلام ماجدی از برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر در مساجد، بقاع متبرکه و اعتاب مقدسه خبر داد و ابراز کرد: مساجدی که مزین به نام امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)، حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) هستند، هم همزمان با این ایام برنامه های ویژه در مساجد و محله برگزار می کنند.

وی با اشاره به حضور خادمین حرم کریمه اهل بیت(ع) در بعضی از مساجد تهران، گفت:جشن روز دختر، جشن تکلیف دختران و تجلیل و اهدای شاخه گل به همنامان حضرت فاطمه معصومه(س) از دیگر برنامه های  در دستور کار مساجد در راستای پیوند با مدارس در ایام دهه کرامت است.

نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد در ستاد بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به برگزاری جشن دهه کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد، خاطرنشان کرد: اهدای بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند نیز در دهه کرامت توسط مساجد با همکاری مراکز نیکوکاری انجام می شود.

کد خبر 1761880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha