شهدا محور وحدت و همبستگی در جامعه هستند

فرماندار ارومیه گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و برگزاری یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، در جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی افزود: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی افزود: این شهرستان هفت هزار و ۳۰۰ جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده را در راه دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و با این آمار بیشترین شهید، جانباز و آزاده سرافراز آذربایجان غربی مربوط به شهرستان ارومیه است.

عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و برگزاری یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

فرماندار ارومیه با بیان اینکهمعرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان از اهداف این کنگره است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در شهرستان ارومیه حفظ و تقویت شود.

گفتنی است؛ مردم شهیدپرور آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و بیش از ۲ هزار آزاده تقدیم دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

کد خبر 1761886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha