بهره‌برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده که به همین منظور ۲۳۳ تفاهم نامه خیرین مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، روح اله غلام‌پور سدهی عصر یکشنبه(۱۶ اردیبهشت) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، حقوق یک معلم تازه استخدام در آموزش و پرورش در حال حاضر به حدود ۱۲ میلیون تومان رسیده که این رقم در سال گذشته ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود.

وی افزود: با اجرای این طرح، حقوق سایر معلمان نیز به طور میانگین بین ۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و همچنین ۶۰۰ نیرو در قالب ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان استخدام شدند.

غلام‌پور سدهی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خواف با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیرین مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

پایان پیام/

کد خبر 1761902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha