بازدید ۲۱ هزار نفر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از بازدید۲۱ هزار نفر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان طی روزهای ۱۳ و اردیبهشت خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه سال‌جاری ۲۱ هزار نفر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هر یک جاذبه‌ای منحصربفرد محسوب می‌شود، افزود: خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبرو شده و ۱۲ هزار و ۱۷۷ نفر گردشگر داخلی و خارجی را جذب کرده است.

فرجی اظهار داشت: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلابگیری شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم به گونه‌ای که در این دو روز ۳ هزار و ۹٠۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴ هزار و ۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.  

بازدید ۲۱ هزار نفر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.  

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در پایان اعلام کرد: در این دو روز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری، در این حوزه هم خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

خانه تاریخی طباطبائی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان است.

بازدید ۲۱ هزار نفر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

کد خبر 1761928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha