مسجد باید محور ساماندهی فرهنگی محلات باشد

نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه کار فرهنگی یک مسئولیت نیست بلکه یک ماموریت است، گفت: مسجد باید محور ساماندهی فرهنگی محلات باشد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین یکتا، راوی دفاع مقدس و نماینده تشکل‌ها و فعالان مردمی در ستاد مرکزی اربعین در نخستین رویداد جایزه استاد مویدی (ره) که در مسجد کاظم بیک بابل برگزار شد، اظهار کرد: برخی از انسان‌ها تایید شدند به تاییدات الهی، زندگی‌شان خاص می‌شود و آن نگاه عنایت و هدایت الهی پشت سرشان است، استاد مویدی از این جنس بودند و از این جنس تاثیرگذار هستند.

مسجد باید محور ساماندهی فرهنگی محلات باشد

وی افزود: در زندگی اهل علم دیدیم که حجت الاسلام مویدی تاثیرات ویژه داشتند، پرچم این استان، شهر و حوزه علمیه واقعا بالاست.

یکتا با اشاره به پرشور بودن جمعیت در این مراسم، عنوان کرد: آشنایی با این شخصیت هر چقدر هم زیاد باشد کم است اسناد و مدارک را جمع کنید، هر کتابی که لازم است چاپ شود، ویدیو، فیلم، مستند بسازید، واقعا این حجم از تاثیرگذاری به لطف الهی امکان‌پذیر است.

وی تاکید کرد: هر کسی این مسجد، محراب، مدرسه و موسسه را گرم کند خداوند خیلی خاص کمکش خواهد کرد، در این حین و در دوره مظلومیت، دیدیم و تربیت شدیم برای جنگ هشت ساله که تبدیل به بابی از جهاد و شهادت شد.

مسجد باید محور ساماندهی فرهنگی محلات باشد

یکتا گفت: دیدیم یک یادگار دفاع مقدس ما را از پشت دیوارهای کرمان به بیت المقدس رساند، این مکتب و انقلاب و این دانش ۴۰ساله قبل در گام اول که مگر با تحول و نگاه جهادی و تمدنی محقق نمیشود، کار توسط بچه هیاتی‌های مذهبی هدایت شده حل می‌شود.

وی با بیان اینکه در محضر بنده‌های خوب خدا قطعا انسان‌های خوبی تربیت می‌شوند، افزود: خدا را شاکریم به نفس علمایی، پای کار خدایی، در یک نقطه تاریخی خاص قرار است اتفاقی خاص رقم بخورد، دیدید طوفان الاقصی، وعده صادق، درگیری در اوکراین و... و. را.  

این فعال فرهنگی با بیان اینکه کار فرهنگی یک مسئولیت نیست بلکه یک ماموریت است، گفت: مسجد باید محور ساماندهی فرهنگی محلات باشد.

یکتا تصریح کرد: اگر سرعتمان را بیشتر کنیم و باور کنیم شهر بابل را به نیروهای خاصش، استان مازندران و لشکر ۲۵ کربلایش، غواصانش، تربیت شده‌های بلباسی‌ها می شناسند، می‌تواند ماموریت خاص را در این روزهای آخر زمانی دست بگیرد، همانطور که در اروند امام عصر (عج) کنار بچه‌های مازندرانی بود، این روزها هم می‌شود با طناب امام عصری (عج) آن معبر پیدا شود.

کد خبر 1761972

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha