سرمایه گذاری در آموزش و پرورش به کاهش آسیب‌های اجتماع منتج می‌شود

افشارچی از آسیب‌های اجتماعی به عنوان مهمترین دغدغه‌های فرهنگی امروز یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در آئین گرامیداشت هفته مقام معلم از آسیب های اجتماعی به عنوان مهمترین دغدغه‌های فرهنگی امروز یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

وی ادامه داد: آموزش در کنار پرورش اهمیت دارد؛ متاسفانه در سال‌های اخیر به اندازه نیاز به مقوله پرورش پرداخته نشده است و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

مقام عالی دولت در استان از معلمان به عنوان شریف‌ترین قشر جامعه یاد کرد و افزود: استاد رضا روزبه به عنوان یکی از مشاهیر زنجان، فرد پرورش‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) بود و انسان‌های بسیاری همچون خود را تربیت کرد و باید برای تربیت نسل آینده نیز این مسیر را طی کنیم.

استاندار زنجان ادامه داد: زنجان به جهت سرآمدی در بسیاری از زمینه ها باید در حوزه آموزش نیز رتبه خود را به کمتر از ۱۰ در کشور برساند و دانش‌آموزان با دانش و با مهارت را به جامعه تحویل دهد.

به گفته افشارچی باید در تابستان امسال با تقویت فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان را متفاوت از آنچه بودند تحویل دهیم. همچنین باید امکانات آموزشی و ورزشی در همه نقاط استان و مناطق محروم فراهم شود.

کد خبر 1761980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha