مدیر کانون های خدمات رضوی استان مرکزی:

اجرای ۴۰ عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در استان مرکزی

برگزاری اجتماع نوجوانان رضوی همزمان با دهه کرامت در استان مرکزی
اجرای ۴۰ عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در استان مرکزی

بخشی از اجرای ۴۰ عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در سراسر استان مرکزی خبر داد و گفت: برگزاری اجتماع نوجوانان رضوی از جمله این برنامه ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد بخشی، مدیر کانون های خدمات رضوی استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت به برنامه های این دهه اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ... برای این ایام در استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به اینکه برنامه های این دهه از روز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا میلاد با سعادت امام رضا(ع) ادامه دارد، افزود: برگزاری برنامه شادیانه دختیژن(برپایی جشن ویژه دختران)، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان با عنوان میثاق یاران، برگزاری جلسات کتابخوانی و معرفی کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، برگزاری اجتماع نوجوانان رضوی با موضوع آموزشی و تربیتی، برقراری میز خدمت و ارائه مشاوره و مددکاری، حضور در مدارس مناطق محروم و حاشیه شهر، و برگزاری نمایشگاه و بازارچه سرای خاتون از جمله این برنامه ها است.

مدیر کانون های خدمات رضوی استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز جوانی جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اضافه کرد: یکی از برنامه های ما در این ایام تکریم خانواده های پر جمعیت جوان و همایش توجیهی تسهیل فرزند آوری است که در این راستا برنامه ایران جوان (شکوه مادری) را برگزار خواهیم کرد.

بخشی حضور خادمیاران در زندان ها و ندامتگاه ها با هدف ایجاد حال و هوایی امام رضایی را از دیگر برنامه های این ایام دانست و گفت: حضور در زایشگاه ها و عیادت از مادران و نوزادان، مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان محروم، اردوهای سلامت دندان پزشکی و چشم پزشکی، مساعدت و بازسازی خانه های محرومین، تجلیل از ورزشکاران مدال آور، تجلیل از نخبگان علمی، برپایی میزهای خطاطی اسامی و القاب امام رضا(ع)، تولید، تدوین و انتشار محتوای امام رضایی و تجلیل و تکریم واقفین، ناذرین و خیرین از دیگر برنامه های این ایام در استان مرکزی است.

کد خبر 1762025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha