تغییر در سازمان تبلیغات اسلامی مشهد

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی مشهد با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، در این مراسم با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانیه و جمع کثیری از علما از زحمات و تلاش های حجت السلام فلاح قدر دانی و حجت الاسلام رحمانی به عنوان رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی مشهد معرفی شد.

حجت السلام هادی صابحقرانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و قدر دانی که از زحمات ۲ساله حجت السلام حجت السلام فلاح گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی زیست برادرانه داریم و هم افزایی و تعاملات در محیطی دوستانه برقرار است.

تغییر در سازمان تبلیغات اسلامی مشهد

وی در برنامه میدانی حضوری موفق داشت و ی اضافه کرد : امیدوارم حجت السلام فلاح باحضور در سازمان تبلیغات حرم مطهر امام رضا (ع) نقش افرینی موفق داشته باشد.

همچنین ضمن اشاره به سوابق اجرایی  حجت الاسلام رحمانی گفت: وی  طلبه ای جهادی است که امیدواریم با  توجه به سوابق گسترده  و تیم اجرایی خویشان با جمعیت ۳و نیم میلیونی  در مشهد با ساختاری منظم و خویشان منشا خیر برای سازمان تبلیغات باشد.

تغییر در سازمان تبلیغات اسلامی مشهد

حجت السلام صاحبقرانیه اضافه کرد: از این که جلسه بدون مسوولان اجرایی و مردمی برگزار شد بسیار خوشحالم و هدف ما پیاده سازی جهاد تبیین است،جهت دادن حرکت های مردمی و روشن کردن  مسیر و ضرورت مقابله و ترویج اندیشه های انقلاب اسلامی با تولید فکری و اندیشه های نوین است.

پایان پیام/

کد خبر 1762032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha