باید اثرگذاری لازم را برای دانش‌آموزان داشته باشیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، گفت: باید بتوانیم اثرگذاری لازم را برای دانش‌آموزان داشته باشیم و بدانیم نظم برای موفقیت معلم، شرط اول ‌و بسیار با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم هفته معلم ویژه دانشجو معلمان خوزستان اظهار کرد: تمام تلاش باید این باشد که پیامبر درون خود را فعال کنیم و بعد وقتی فعال شد حتی اگر به حال خود رها شدیم، در دل شبهات هم هیچ آسیبی به انسان وارد نمی‌شود و انسان شبهه پیامبر درون خود را احیا و فعال کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه بیشترین اثر در مقام تربیت رفتارهای یک معلم است افزود: اگر بخواهیم دانش‌آموز اثرگذار و تحول‌آفرین در جامعه داشته باشیم، ابتدا باید در خودمان تحول ایجاد کنیم و یک دانش‌آموز بیش از آنکه به حرف‌های معلم توجه کند، به رفتارهای او توجه می‌کند.

وی تصریح کرد: برای عالم آخرت چه پاسخی داریم و برای فرزندان ایران اسلامی چه مقدار توانسته‌ایم مفید باشیم و باید بتوانیم اثرگذاری لازم را برای دانش‌آموزان داشته باشیم و بدانیم نظم برای موفقیت معلم، شرط اول ‌و بسیار با اهمیت است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، با اشاره به مسئله غزه عنوان کرد: کسانی که گوش دنیا را کر کردند و گفتند نه تنها حامی حقوق انسان‌ها هستند بلکه مدافع حقوق حیوانات هستند چرا در مسئله غزه سکوت کرده‌اند و در جاهایی که منافع آنها تامین نمی‌شود میلیون‌ها انسان را سرکوب و هزاران نفر را می‌کشند.

وی خاطر نشان کرد: شعارهای سازمان‌های بین‌الملل تنها برای حفظ حقوق آنها است.

در این مراسم مدیر دانشگاه فرهنگیان خوزستان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان نیز حضور داشتند و از پویش معمار آینده ایران دعوت از جوانان مومن و متعهد برای حضور در عرصه معلمی رونمایی شد.

کد خبر 1762036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha