امامت بالاترین جایگاه را در اسلام دارد

آیت الله عبادی با بیان اینکه امامت بالاترین جایگاه را در اسلام دارد، گفت: تمام این خرابی های جهان به خاطر سر بر تافتن از عدالت حق، عدل و الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۸ اردیبهشت) در جمع فرماندهان رده های سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئله امامت به این دلیل اهمیت دارد که زندگی بشر این طوری است که در هر امری پیشوا و پیرو دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: امامت یک مسئله موثر است به این جهت که انسان اگر از پیشوایان بد پیروی کند پشت سرش همه به دوزخ می روند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم، پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده است، افزود: یک گروه از پیشوایان که لازمه کارشان و دعوت جامعه این است که به بدبختی دنیا گرفتار شوند و پاداش آنان آتش است.

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: یک گروه دیگر از پیشوایان کسانی هستند که خداوند آنان را قرار داده است و بر اساس دین خدا، مردم را تربیت می کنند و خیر دنیا و آخرت را می بینند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمام سرنوشت بشر در امامت خلاصه می شود، گفت: یک انسان و یا جامعه متعهد و عاقل و هوشیار تمام تلاش خود را بر روی شناخت پیشوای خود باید کند.

وی در ادامه عنوان داشت: بشر یک مسئله دارد و آن هم امامت است و یک چیزی که همه سرنوشت ها را رقم می زند مگر می شود در دین جایگاه نداشته باشد و بدانید که امامت بالاترین جایگاه را دارد و از رسالت اهمیتش بیشتر است.

آیت الله عبادی ادامه داد: کسی که ظالم است در دین جایگاهی ندارد و در وضع بین المللی با صهیونیست ها مبارزه می کنیم که سردار ظلم و ستم هستند و تمام این خرابی های جهان به خاطر سر بر تافتن از عدالت است و هدف امامت هم برقراری عدالت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: این اتفاقاتی که در غزه، فلسطین، آفریقا و غرب آسیا و ... رخ می دهد برای این است که بشر به دنبال اهم مسائل خود یعنی امامت نرفته است و دنبال کسی همچون فرعون بوده است و از امامت حق و عدل و الهی سر بر تافته است.

وی در پایان بیان کرد: این بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است و کسی آن جا برای تبلیغ نرفته و با خلقت و فطرت انسان هم سو است و خدا را شکر کنید که راه انسانیت و محبت و علم را پیش گرفته اید که تمامش نور است.

کد خبر 1762086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha