مدیریت و کار جهادی راه حل همه مشکلات است

سردار نظری مدیریت و کار جهادی راه حل همه مشکلات نظام دانست و گفت: اگر مدیریت و کار جهادی در تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیریت و حاکمیت نهادینه شود، این مهم حلال مشکلات خواهد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان آیین افتتاح و بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله استان کرمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد.

سردار نظری در این آیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: بسیجیان جهادگران متعهد، ایثارگر و تلاش گری هستند که همواره به فکر دنیای مردم بوده اما خود بهره ای از دنیا نبرده اند و به مناطق محروم می روند و با کار جهادی به مردم خدمت رسانی می کنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در طول بیش از ۴۵ سال گذشته همواره در حال جنگ با دشمن هستیم، اظهار کرد: امروز که در جنگ ترکیبی و شناختی هستیم باید با امید آفرینی به مقابله با این جنگ برویم.

سردار نظری مدیریت و کار جهادی راه حل همه مشکلات نظام دانست و تصریح کرد: اگر مدیریت و کار جهادی در تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیریت و حاکمیت نهادینه شود، این مهم حلال مشکلات خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه هر جا کار جهادی با مشارکت مردم باشد به هدف می رسد، عنوان کرد: لازم تحقق این مهم صبر، شکیبایی، همدلی و همراهی است.

وی با بیان اینکه بسیج نهاد و سازمان مردمی است که به کمک دستگاه های نظامی برای برقراری امنیت آمد، ابراز کرد: امام راحل فرمودند؛ این بسیج در آینده توسعه پیدا می کند و باعث توسعه و صدور انقلاب می شود که این مهم نشان از آینده نگری و حکمت ایشان دارد.  

سردار نظری با اشاره به اینکه بسیج حلقه میانی برآمده از مردم است، خاطرنشان کرد: بسیج نهادی است که باعث همدلی بین مسئولان و مردم شده و باعث بهتر خدمت رسانی و حل مشکلات منطقه ای می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فعالیت جهاد سازندگی در مناطق محروم و کم برخوردار دور افتاده، عنوان کرد: استان کرمان جزء قوی ترین قرارگاه های جهادی کشور است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: پس از شهادت حاج قاسم روحیه مردم داری و نظام فکری حاج قاسم را مورد بررسی قرار دادیم و به جزء اخلاص و ولایت مداری یکی از خصوصیات بارز حاج قاسم، مردم داری و مردم یاری بود.  

سردار نظری با بیان اینکه حاج قاسم به دنبال حل مشکلات مردم بود، ابراز کرد: با تاسی از مکتب شهید سلیمانی، قرارگاه مرد میدان تشکیل شد و با بررسی مشکلات،  اولویت ها را به ترتیب آب شرب، بهداشت، سلامت، مسکن، آب کشاورزی، اشتغال، ساخت مسجد و رفع مشکلات اجتماعی قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رفع تنش آبی به روستاها رفتیم و بیش از ۲ هزار روستای فاقد آب آشامیدنی شناسایی کردیم که از سال ۹۹ در قالب قرارگاه مرد میدان به ۵۰۰ روستا آبرسانی شده است.

 سردار نظری با بیان اینکه بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان در آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هستیم، اظهار کرد: در قالب قرارگاه مرد میدان نیز به ۶۱ روستا آبرسانی شده است که در این راستا بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ خانواده از آب شرب بهره مند شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: پس از اغتشاشات ۱۴۰۱ دشمن شکست خورده با تغییر ذائقه خواهران از حجاب برتر به سمت بی حجابی و آندلس سازی ایران اسلامی بود که با بصیرت مردم شکست خورد.

وی با بیان اینکه دشمن با پمپاژ اخبار دروغ، عملیات روانی و ضریب دادن به مشکلات به دنبال تحریم انتخابات بودند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و فهیم با حضور در پای صندوق های رای توطئه دشمن را خنثی کردند.

سردار نظری با اشاره به اینکه تنبیه دشمن هم مطالبه رهبری و هم خواست مردم بود، ابراز کرد: عملیات وعده صادق در سطح بالا با حضور همه نیروهای مسلح انجام شد و عزم و اراده ملت ایران به اثبات رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اضافه کرد: این که موشک ها از لایه های حفاظتی عبور کرد و به اسراییل رسید بزرگترین پیروزی راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: اسراییل با هدف قراردادن کنسولگری می خواست به دنیا ثابت کند که ما خاک ایران را در کشور دیگری هدف قرار دادیم و ایران نمی تواند با ما مقابله کند اما به لطف خدا با عملیات وعده صادق دشمن اسرائیلی دچار یک شکست راهبردی دیگری شد.

کد خبر 1762141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha