اجرای ۸۰ برنامه از سوی سفیران کریمه اهل بیت (ع) در گلستان

بخشیانی از اجرای ۸۰ برنامه از سوی سفیران کریمه اهل بیت (ع) در سراسر استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، ابوالفضل بخشیانی امروز (سه شنبه ۱۸ اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه های دهمین دوره سفیران کریمه اهل بیت (ع) از روز (پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت) در ۱۰ شهرستان استان گلستان آغاز می شود و تا (۲۳ اردیبهشت) ادامه دارد.

دبیر کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در استان گلستان افزود: در این ایام بیش از ۸۰ برنامه پیش بینی شده که با حضور این سفیران اجرا می شود.

وی ادامه داد: این کاروان را یک روحانی، یک مداح و ۲ خادم حرم حضرت معصومه (س) و ۶ نفر از خدام استان گلستان همراهی می کنند.

بخشیانی اظهارداشت: غبارروبی امامزادگان، گلزار شهدا، حضور در مراسمات متمرکز استانی و شهرستانی با محوریت یادواره شهدای مدافع حرم و اهدای تبرک حرم حضرت معصومه (س) به ۵۰ زوج شهدایی و برگزاری ویژه برنامه زیر پرچم اهل بیت(ع)، حضور در بیمارستان ها و زندان ها، دیدار با علما و خیران و بزرگان شهر، استاندار و معاونین، حضور در خانه معلولان و سالمندان و دیدار با پنج خانواده شهید در هر شهرستان و اهدای بسته متبرک حرم از جمله برنامه های مهم سفیران کریمه اهل بیت (ع) در گلستان است.

وی افزود: در روز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت) خادمان حضرت معصومه (س) به استقبال خادمان زیر سایه خورشید حرم امام رضا(ع) رفته و ویژه برنامه ای را در مرکز استان اجرا می کنند.

دبیر قرارگاه حضرت معصومه (س) در استان گلستان به دیگر برنامه های این قرارگاه اشاره کرد و گفت: بزرگترین کاروان دانش آموزی در قالب ۶۰۰ نفر از زائر اولی ها از استان گلستان در ابتدای امسال به کربلا اعزام شدند.

کد خبر 1762144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha