اندیشه‌های امام راحل برای نسل جوان تبیین شود

رفیعی با بیان اینکه عزت کشور و حتی جهان اسلام مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: سالروز رحلت امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌های برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز  در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: ارتحال امام فرصت خوبی برای تکریم مقام و شخصیت ایشان است.

 
وی با بیان اینکه عزت کشور و حتی جهان اسلام مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی است، ادامه داد: امام راحل با معرفی درست دین مبین اسلام توانست تحولی را در قرن بیست و یکم ایجاد کند.


رفیعی با بیان اینکه هم اکنون نیز شاهد بروز تجلیات اندیشه های ناب امام راحل در سطح جهانی هستیم، ادامه داد: امام راحل سال ها پیش رژیم صهیونیستی را غده سرطانی اعلام کرد و اکنون نیز با وضعیت منطقه و جنایات آنان در غزه، انزجار جهانی از آنها حتی در قلب نظام سلطه‌ افزایش یافته است.


این مسئول اضافه کرد: امروز ریشه های شجره طیبه انقلاب بیش از گذشته مستحکم شده و شاخ و برگ آن کل عالم را فرا گرفته است. انقلاب اسلامی روز به روز هم در حال جهانی شدن است.  


معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه حضور مردم‌ در حرم امام، نشان‌ دهنده پیوند ناگسستنی امت با امام و مرجعیت است، گفت: تجدید میثاق مردم با امام راحل نقطه‌ درخشانی در تاریخ انقلاب به شمار می رود.


دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان در این نشست، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال‌ سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.


عباس بابایی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است. این کمیته برنامه های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.


وی یکی از کمیته های فعال ستاد را کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی با محوریت صدا و سیما اعلام کرد و گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان ها و اعزام را برعهده‌ دارد.

کد خبر 1762151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha