افتتاح شعبه‌های جدید «کالج اسلامی ورزش» ملبورن در سال ۲۰۲۵

شعبه‌های جدید «کالج اسلامی ورزش» در غرب و جنوب شرقی «ملبورن» استرالیا در سال ۲۰۲۵ میلادی افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « richmondfc»، شعبه‌های جدید «کالج اسلامی ورزش» در غرب و جنوب شرقی «ملبورن» استرالیا در سال ۲۰۲۵ میلادی افتتاح می‌شوند.

به دنبال موفقیت کالج اسلامی ورزش در کوبورگ آلمان، قرار است شعبه های جدید آن در ملبورن افتتاح شوند.

کالج اسلامی ورزش  یک مدرسه متوسطه مستقل است که به دانش آموزان مسلمان جوان فرصتی را ارائه می دهد تا اشتیاق خود را برای ورزش در یک محیط فرهنگی دنبال کنند.

مکان های جدید این کالج به طیف وسیع تری از جوانان مسلمان در سراسر ملبورن پاسخ می دهد و به آنها امکان می دهد یک آموزش جامع و کاربردی مرتبط با صنعت ورزش و تجربیات جامعه را تکمیل کنند.

«حسن اللحیبی»، مدیر کالج اسلامی ورزش در این باره گفت:ما از توسعه این کالج به غرب و جنوب شرقی ملبورن که دو منطقه عمدتا مسلمان‌نشین هستند بسیار خرسندیم.

اللحیبی افزود: با افتتاح این شعبه‌ها ما می‌توانیم برنامه‌ها و مسیرهای خود را به تعداد بیشتری از جوانان مسلمان ارائه دهیم.

وی همچنین گفت: من به تاثیری که این کالج می‌تواند به روی جوانان داشته باشد، افتخار می‌کنم و از اینکه می‌بینم بسیاری از والدین و دانش‌آموزان تلفن را برداشته تا در مورد ثبت‌نام در کالج برای سال ۲۰۲۵ و بعد از آن سؤال کنند، بسیار خوشحالم.

کالج اسلامی ورزش که در سال ۲۰۲۳ تاسیس شد برای اولین بار در جهان ایمان را با ورزش از طریق یک برنامه درسی یکپارچه ترکیب می کند.

«علی فهور»، مدیر بنیاد «بچار هولی» که موسس کالج اسلامی ورزش است در این باره گفت: ما می خواهیم در جامعه گسترده تر شهرت داشته باشیم تا هر دانشجوی جوان مسلمان و حتی غیرمسلمان بتواند وارد کالج شود و به ابزارهایی برای توانمندسازی آینده خود چه در زمینه شغلی یا ورزشی دسترسی داشته باشد.

وی افزود: ما معتقدیم که توسعه کالج اسلامی ورزش این امکان را فراهم می‌کند تا با جوانان بیشتری در ارتباط باشیم و فرصت هایی را که آنها نتوانستند در جای دیگری به دست آورند برایشان فراهم کنیم.

«عمر اویدا»، یکی از دانشجویان کالج اسلامی ورزش که تجربه بسیار مثبتی در این کالج داشته است معتقد است که باید تعداد بیشتری از این گونه مراکز در جوامع اسلامی وجود داشته باشد.

عمر گفت: تحصیل در این کالج مهارت های زندگی واقعی را به شما می آموزد که حتی بعد از مدرسه برایتان مفید خواهد بود. این فرصتی است که نمی توانید آن را از دست بدهید و من کالج را برای کسانی که در جامعه اسلامی علاقه مند به ورزش هستند به شدت توصیه می کنم.

کد خبر 1762183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha