جشن‌‎های دهه کرامت باعث ایجاد شور و نشاط در مردم می‌شود

صحرایی گفت :با برگزار کردن جشن ها و ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح گسترده تر زمینه حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در این جشن ها را فراهم و باعث ایجاد شور و نشاط در آنها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،  محمدطیب صحرایی، امروز سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) در نشست برنامه ریزی بزرگداشت دهه کرامت که در استان برگزار شد، گفت: همه مسئولان باید در برگزاری جشن‌ها باید بگونه‌ای کار کنیم که مردم فکر نکند می‌خواهیم با اعلام بخشنامه ها این جشن‌ها را برگزار کنیم زیرا ائمه اطهار(ع) هیچ احتیاجی به برگزاری مراسم جشن از سوی ما ندارند.

استاندار کرمانشاه  افزود:اول تا دهم ماه ذی القعده که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود، دهه کرامت نامگذاری شده‌است لذا ضروری است با برگزاری جشن های رضوی با حضور پرشور مردم شور و نشاط را در جامعه تقویت و گسترش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: محیط‌سازی اداری و آذین‌بندی سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد همچنین اصناف و بازاریان باید حضور پررنگی در برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت داشته باشند و از برگزاری برنامه ها تکراری باید جلوگیری شود تا باعث ایجاد خستگی و دلزدگی در مردم نشود.

صحرایی تصریح کرد: امسال شروع دهه کرامت با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان کرمانشاه  مقارن شده است که امیدواریم مردم با حضور آگاهانه  و پرشورخود چهره های اصلح  را برای ورود به مجلس  انتخاب کنند.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد:از ظرفیت همه مراکز دینی و فرهنگی برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن جشن های دهه کرامت در استان باید استفاده شودتا شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار برای عموم مردم  باشیم.

وی در پایان گفت:دو گروه از خادمان حرم رضوی در دهه کرامت در نقاط مختلف استان حضور پیدا خواهند کرد و استان رنگ و بوی امام رضایی می‌گیرد.

جشن‌‎های دهه کرامت باعث ایجاد شور و نشاط در مردم می‌شود

کد خبر 1762186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha