رویداد فرهنگی هنری «مقاومت، ایثار و پیروزی» در زنجان برگزار می شود 

حاج علی اکبری، از برگزاری رویداد فرهنگی هنری"مقاومت، ایثار و پیروزی" به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در زنجان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر حاج علی اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه هم اندیشی گرامیداشت سوم خرداد"روز مقاومت، ایثار و پیروزی" با تبریک دهه کرامت اظهار کرد : در آستانه روز ملی ایثار و شهادت و آزاد سازی خرمشهر برنامه های متعددی از سوی دستگاه ها اجرا می شود از اینرو تلاش کردیم با مشارکت دستگاه ها یک برنامه جمعی و ترکیبی را با اثرگذاری اجرا کنیم.


وی ادامه داد: امیدواریم برنامه ها در شان شهر غواصان دریادل و استانی با ۳۵۳۵ شهید با استفاده از ظرفیت دستگاه های هم خانواده اجرا کنیم.


به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گردهمایی موضوعی مرتبط با ایثار و شهادت با محوریت عملیات بیت المقدس ۲ خردادماه برگزار می‌شود.  


وی از برپایی نمایشگاه هنری در حاشیه این گردهمایی خبر داد و گفت: این برنامه با حضور خانواده شهدا، رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می شود.  


حاج علی اکبری ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان، اجرای نمایش صحنه ای و خاطره گویی از برنامه های جانبی این گردهمایی است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز در سخنانی به آمادگی کانون‌های مساجد در اجرای این گردهمایی خبرداد و گفت: می توان از ظرفیت گروه های سرود کانون های مساجد زنجان با موضوع ایثار و شهادت استفاده کرد.


در ادامه نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر در نشست پیشنهادهای خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد اعلام کردند.

کد خبر 1762202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha