معلم ماندگار الگوهای صبر و ایثار هستند

مولوی در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی، گفت: معلم ماندگار الگوهای صبر و ایثار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین مولوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، امروز (۱۸ اردیبهشت) در نخستین جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و امید است بتوانیم قدر دان این خون های پاک باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اینکه در این جمع روسای ادوار مختلف آموزش و پرورش از بعد از انقلاب تا کنون حضور دارند، بیان کرد: معلمان نمونه شهرستانی، منطقه ای استانی و کشوری و معلمان ماندگار در این مراسم تجلیل می شوند.


وی با بیان اینکه اگر این جمله کلیدی "ما همه زیر بار منت معلمان هستیم" در جامعه توسعه یابد، افزود: امید است این مهم در جامعه تجلی یابد که اگر محقق شود هیچ مدیری پشت میز نمی نشیند و همواره آماده خدمت است.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال جاری، ادامه داد: هیچ دستگاهی هم ردیف آموزش و پرورش نیست و این مهم  تکلیف برای همه دستگاه ها ایجاد می کند که آموزش و پرورش را هم ردیف دستگاه های دیگر نپندارند.

وی به برگزاری نخستین جشنواره عکس صمصامی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه  این جشنواره که با موضوع معنویت و شادی برگزار و با استقبال خوب روبرو شد بطوری که از ۲۴ استان کشور به این جشنواره آثار خود را ارسال کردند.

مولوی بحث تجلیل از معلمان ماندگار را کار ویژه دیگر دانست که از بهمن ماه در استان مرکزی آغاز شده و بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر معلمان که از طریق رسمی انتخاب شدند، معلمان ماندگار نیز از سوی اقشار مختلف انتخاب و در این مراسم تجلیل می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، بیان کرد: در این راستا لینکی اعلام شد و به لطف خداوند ۴۵۰۰ نفر معلمان ماندگار خود را از طریق لینک اعلام شده معرفی کردند.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند: بروید به دنبال معلمانی که شاخص های ویژه ای دارند، گفت: در این راستا جشنواره گرامیداشت معلم ماندگار استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 1762203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha