کتابخوانی محور برنامه‌های دهه کرامت نجف آباد قرار گرفت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد گفت: علاوه بر جشن های مردمی، کتاب و کتابخوانی محور برنامه های دهه کرامت در این شهرستان قرار گرفت.

«محبوبه عبادالهی» در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های دهه کرامت نجف آباد اشاره کرد و اظهار داشت: در آستانه این مناسبت مهم و بزرگداشت هفته معلم نمایشگاه کتاب در نجف آباد برپا شده و بیش از هزار عنوان کتاب عرضه می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد با بیان اینکه محصولات فرهنگی در این نمایشگاه نیز عرضه می شود، افزود: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در پارک لاله برپا شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

وی ادامه داد: تنوع موضوعات و همچنین وجود محصولات فرهنگی جذابیت برای مخاطبان ایجاد کرده و به عنوان یکی از برنامه های پر مخاطب دهه کرامت مطرح است.

عبادالهی با بیان اینکه برنامه های این مناسبت امسال حال و هوای کتاب و کتابخوانی پیدا کرده است، تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «به شریط آفتاب» حاصل محتوای فرهنگی پیرامون زندگی امام رضا(ع) است که از آن مسابقه طراحی شده است.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه با خرید این کتاب از فروشگاه های کوثر، نون و القلم و آموزش و پرورش می توانند در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد یادآورشد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سوالات پاسخ بدهند و یا اینکه به صورت خلاقانه خلاصه گویی کتاب را انجام داده و فیلم آن را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در برگزاری این برنامه کانون های مساجد، موسسات و انتشارات فرهنگی و هنری و شهرداری نجف آباد همکاری دارند.

کد خبر 1762217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha