کمیسیون انتخابات هند خواستار حذف انیمیشن ضد مسلمانان از پلتفرم «ایکس» شد

کمیسیون انتخابات هند از پلتفرم رسانه اجتماعی «ایکس» درخواست کرد تا انیمیشن ضد مسلمانان که توسط حزب «بهاراتیا جاناتا» منتشر شده است را حذف کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «maktoobmedia»، کمیسیون انتخابات هند از پلتفرم رسانه اجتماعی «ایکس» درخواست کرد تا انیمیشن ضد مسلمانان که توسط حزب «بهاراتیا جاناتا» منتشر شده است را حذف کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که کنگره در حال مماشات با مسلمانان و رسیدگی به آنها نسبت به سایر طبقات و گروه‌های بی بضاعت در هند است.

این ویدئو آشیانه‌ای را نشان می دهد که سه تخم مرغ با برچسب‌های متفاوت و نشان دهنده طبقات محروم در آن هستند و فردی شبیه به «راهول گاندی»، سیاستمدار هندی یک تخم مرغ بزرگتر با برچسب «مسلمانان» به این آشیانه اضافه می‌کند.

تخم ها از تخم بیرون می آیند و پرنده‌ای که از تخم با برچسب مسلمانان بیرون می آید بزرگتر از بقیه به نظر می رسد؛ راهول گاندی به پرنده بزرگتر غذا می دهد در حالی که بقیه گرسنه مانده اند و در نهایت این پرنده بزرگتر می شود و دیگران را حذف می کند.

این ویدئو خشم بسیاری از گروه‌های مسلمان را برانگیخت و نشان داد که اسلام هراسی به شدت در حزب بهاراتیا جاناتا که متعلق به «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند است قوت گرفته است.

یکی دیگر از ویدئوهای ضد مسلمانان که توسط نخست وزیر مودی در اینستاگرام منتشر شده بود، پس از اعتراض مردم حذف شد.

فعالان همچنین آژانس نظارت بر نظرسنجی را به دلیل چشم پوشی از رفتار نادرست حزب مودی مورد انتقاد قرار دادند.

کمیسیون انتخابات هند در نامه خود نوشت که پست منتشر شده در پلتفرم «ایکس» نقض چارچوب قوانین است.

پیش از این نیز مدیر عامل این سازمان از طریق بخش جرایم سایبری پلیس بنگلور، در تاریخ پنج می در نامه‌ای به مدیران پلتفرم «ایکس» درخواست کرده بود که این پست حذف شود زیرا این کار ناقض الگوی رفتاری در انتخابات است.

کمیسیون انتخاباتی هند نوشت که با همه این اقدامات و تذکرها هنوز این پست ضد مسلمانان حذف نشده است،اما پلتفرم ایکس موظف به انجام این کار در اسرع وقت است.

کد خبر 1762243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha