کانون‌های مساجد استان مرکزی میزبان جشن‌های دهه کرامت

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، میزبان جشن های باذشکوه دهه کرامت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، ار ۲۱ ادریبهشت، میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا ۳۱ این ماه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که از روزهای قبل شاهد برنامه ریزی و آماده سازی مساجد توسط جوانان و نوجوانان کانونی و مسجدی برای برگزاری ویژه برنامه های این ایام هستیم.

ویژه برنامه های مختلفی برای این دهه با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد ترتیب داده شده است که می توان از جمله این برنامه ها به اجرا طرح " 10 شب 10 مسجد" اشاره کرد که در محلات مختلف اراک در دهه کرامت با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک به اجرای برنامه می پردازند.

علاوه بر این ویژه برنامه، برنامه های مختلفی از سوی کانون های مساجد سراسر استان در نظر گرفته شده است که با حضور اعضای کانون و اهالی محل و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

تقدیر از دختران مسجدی، برگزارd جشن های دهه کرامت، برپایی جشن مادر و دختری در شب میلاد حضرت معصومه(س)، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، اجراهای پاتوقی سرود و ... از برنامه های کانون های مساجد شهری و روستایی در این ایام است.

کد خبر 1762258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha