تدارک بیش از چهار هزار ویژه برنامه‌ دهه کرامت در استان کرمان

انجم‌شعاع از تدارک بیش از چهار هزار ویژه برنامه‌ دهه کرامت در استان کرمان خبر داد و اهم این برنامه‌ها را فهرست کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم‌شعاع، چهارشنبه(۱۹ اردیبهشت) در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه کرامت ابتدا با روایتی به‌ گوشه‌ای از اخلاق رضوی اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف بزرگداشت دهه کرامت ترویج اخلاق رضوی است که اگر فرهنگ شود قدم بزرگی برای جامعه اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دهه کرامت و توجه به نقش حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در تحکیم خانواده و معرفی ایشان به عنوان الگوی زنان و دختران ایرانی را از دیگر اهداف دهه کرامت عنوان کرد.
وی ایجاد شور و نشاط و شادی و گسترش جشن‌های مردمی در نقاط مختلف را اهداف دیگری دانست که بر بزرگداشت دهه کرامت مترتب است و ادامه داد: جشن محوری با همکاری همه گروه‌های مردمی شب میلاد امام رضا علیه‌السلام در میدان شورا برگزار خواهد شد.
انجم‌شعاع اعلام کرد: بیش از چهار هزار برنامه آیینی، جشن، فرهنگی، هنری، مسابقه و... در طول دهه کرامت در استان اجرا می‌شود.

وی آغاز برنامه‌ها را با تکریم دختران در شب ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها دانست و تصریح کرد: جشن بزرگ روز دختر در بیش از ۸۰۰ مدرسه و تعدادی از دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع جشن‌های دهه کرامت در دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان، جشن ویژه در ۱۰ بقعه شاخص، نورافشانی در شب میلاد امام رضاعلیه‌السلام، ایجاد غرفه‌های فرهنگی تبلیغی چهار روز قبل از میلاد امام رضا علیه‌السلام در میدان شورا را بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده فهرست کرد.
 

کد خبر 1762260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha