انرژی برق اصل اساسی برای توسعه است

حجت الاسلام سبزی با تاکید بر اینکه انرژی برق اصل اساسی برای توسعه است، گفت: تولید برق را به مقیاس های کوچک صنعتی و کشاورزی سوق دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام محمد سبزی، در دیدار با مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان مرکزی ضمن تقدیر از خدمات مدیران برق شهرستان های حوزه انتخابی و استان، با ذکر این نکته که انرژی برق اصل اساسی برای توسعه است، گفت: تولید برق را باید در مقیاس های کوچک در بخش های صنعتی و کشاورزی سوق دهیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی،افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق استان مرکزی در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری، بیان کرد:  لازم است بخش های مختلف را به سمت تولید برق در مقیاس های کوچک سوق دهیم که این مهم با همدلی و همراهی همگانی و تلاش نیروهای خدم و توانمند این شرکت محقق می شود.

این مقام مسئول، افزود: بخش کشاورزی و صنعتی دارای ظرفیت مناسبی برای تولید برق و استفاده در زمان پیک بار است.

حجت الاسلام سبزی بخش توزیع برق را به عنوان پیشانی ارتباط با مردم یاد کرد و به حمایت صنعت برق از این بخش تاکید کرد.

در ادامه این مراسم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم ضمن گزارش مختصری از وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع و اقداماتی که در جهت کنترل پیک بار در دست اجراست، ارائه کرد.

 محمود محمودی با اشاره به اجرای طرح بهارستان و تقدیر از نمایندگان محترم مجلس به جهت همراهی با صنعت برق ، ابراز امیدواری کرد حمایت ها از صنعت برق در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم تداوم داشته باشد.

کد خبر 1762264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha