مسابقه نقاشی و تجلیل از دختران فعال کانون شهید گلمحمدی برگزار می‌شود

کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی همزمان با دهه کرامت مسابقه رنگ آمیزی نقاشی و تجلیل از دختران مسجدی را برگزار می کند.

احسان صالحی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌ دهه کرامت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و ولادت با سعادت امام رضا(ع) از اجرای ویژه برنامه های مختلف در این ایام خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی با اجرای این برنامه ها به تبیین سیره و منش حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) در بین اعضای کانون می پردازد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها به همت‌کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی و کانون فرهنگی کوثرالزهرا(س) به مناسبت ایام‌دهه کرامت برگزار  می شود، افزود: مسابقه رنگ آمیزی نقاشی ویژه کودکان منطقه کوی صالح آباد است و به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

صالحی اضافه کرد: همچنین تجلیل از دختران مسجدی از دیگر برنامه های این کانون است که به مناسبت روز روز دختر و لادت با سعادت حضرت معصومه(س) همزاه با جشن و شادی انجام خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید گلمحمدی همچنین به اجرای برنامه برای آقا پسر ها نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع) مراسم جشن کرامت در صحن‌ مسجد با حضور نمازگزاران و اهالی محله برگزار خواهد شد و در این‌ مراسم نیز از افراد حاضر که نام آنان «رضا» باشد به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

کد خبر 1762269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha