احیای امربه‌معروف نیازمند تبیین صحیح است

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه، نیازمند تبیین صحیح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مهدی رضایی، صبح امروز چهارشنبه(۱۹ اردیبهشت) در دومین جلسه شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان فریمان اظهار کرد: یکی از اشکالاتی که بر ستادهای امربه‌معروف وارد است، تبیین نکردن درست فریضتین در سطح عمومی به ویژه دستگاه‌های اجرایی است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فریمان هم گفت: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان فریمان اجرا شده است.  

سیدهادی شمس افزود: سال گذشته و در ابتدای امسال بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه علاوه بر برنامه‌های ابلاغی ستاد استان با موضوعات احیا و احصای فریضتین در شهرستان، با همکاری دستگاه‌های اجرایی به ویژه بسیج خواهران برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا با همکاری حوزه مقاومت بسیج کوثر خواهران، چهار نمایشگاه ویژه امربه‌معروف و نهی از منکر در پارک شهید کبیری هم‌زمان با عید غدیر، ماه مبارک رمضان، هفته احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر برگزار شد و بالغ بر پنج هزار نفر از این نمایشگاه‌ها بازدید کردند.

احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نیازمند تبیین صحیح است

دیدار با خانواده اولین شهید امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فریمان

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی و مسئولان شهرستان فریمان با خانواده اولین شهید امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فریمان، دیدار کردند.

مهدی رضایی در دیدار با مادر و خانواده «محمد کبیری فریمانی» که در راه احیای این فریضه به شهادت رسیده است، گفت: شهدای امربه‌معروف برای احیای فریضتینی که به فراموشی سپرده شده، جانشان را تقدیم کردند و وظیفه همگانی است تا برای ترویج خوبی در جامعه تلاش و از منکرات دوری کنیم.

مادر شهید کبیری از خیران شهر فریمان است و اغلب اقدامات فرهنگی و مذهبی در شهرستان با مشارکت این مادر شهید امربه‌معروف برگزار می‌شود.

شهید محمد کبیری در ۲۸ مهرماه ۱۳۷۷ در منطقه زاهدان و در حین اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فیض عظیم شهادت نائل‌شد.

پایان پیام/

کد خبر 1762320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha