یک عالمه جشن دخترانه ویژه شیرازی‌ها

براساس برنامه ریزی ها، قرار است ویژه برنامه های جشن و سرور ویژه دختران از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در شیراز آغاز و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه پیدا کند.

خبرگزاری شبستان-استان فارس؛ مهدی رحمانیان| دهه کرامت با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود که این روز در تقویم کشورمان به نام «دختر» نامگذاری شده است.

حضرت معصومه(س) برای ما ایرانی ها اهمیت ویژه ای دارد چرا که حرم این بانوی بزرگوار در قم ملجاً و پناهگاه محبان اهل بیت(ع) و دوستداران ولایت است.

به همین منظور در گوشه گوشه این مرز و بوم همزمان با ایام سالروز ولادت کریمه اهل بیت(س) سراسر غرق در شور، شادی و شعف است.

سلسله جشن‌های «دخترانه»

در شیراز نیز آنگونه که مسئولان مرتبط با جشن های دهه کرامت عنوان کرده اند به بهانه سالروز میلاد حضرت معصومه(س) ویژه برنامه های متنوعی در حال شکل گیری بوده که از مهمترین آن سلسله جشن های «دخترانه و خانوادگی» است.

براساس برنامه ریزی ها، قرار است این ویژه برنامه های جشن و سرور ویژه دختران از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آغاز و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه پیدا کند.

یک عالمه جشن دخترانه ویژه شیرازی‌ها

بر این اساس، برنامه های متنوعی از سوی متولیان تدوین شده که علاوه بر جنبه های معنوی و تربیتی با شادی و سرور نیز همراه است.

جشنواره «خواهر برادری»

جشن های دخترانه در نقاط مختلف شهر شیراز از جمله ارگ کریم خان، شهر صدرا، شمالغرب شیراز، عفیف‌آباد، گذر حافظ و ورزشگاه شهید دستغیب با حضور پرشور دختران شیرازی برگزار می‌شود.

علاوه بر این، در ایام دهه کرامت و برای دومین سال جشنواره «خواهر برادری» نیز در شیراز به اجرا در خواهد آمد.

قرار است جشن های دخترانه در نقاط مختلف شهر شیراز از جمله ارگ کریم خان، شهر صدرا، شمالغرب شیراز(پارک انتظار شهرک بزن)، عفیف آباد، گذر حافظ و ورزشگاه شهید دستغیب با حضور پرشور دختران شیرازی برگزار شود.

این برنامه ها با حضور طلبه شادی آفرین سید مرتضی پور علی و حجت الاسلام شهاب مرادی و همچنین اجرای برنامه های شاد و هنری برگزار می شود.

ارگ کریم خانی میزبان دختران

بر این اساس، روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ ویژه برنامه دخترانه در محوطه بیرونی ارگ کریم خان برگزار می شود. همزمان با این برنامه و از ساعت ۱۶ حرم سید علاءالدین حسین(ع) میزبان برنامه دخترانه است که در شبستان امام رضا (ع) این حرم مطهر برگزار می شود.

یک عالمه جشن دخترانه ویژه شیرازی‌ها

شاد پیمایی دخترانه

همچنین دختران شیرازی ۲۰ اردیبهشت با حضور در برنامه «شاد پیمایی دخترانه» خالق یک حماسه دیگر می شوند. این برنامه از بقعه ام احمد مادر مکرمه حضرت شاهچراغ(ع) آغاز و تا حرم احمدبن موسی (ع) ادامه پیدا می کند.

دختران شیرازی ۲۰ اردیبهشت با حضور در برنامه «شاد پیمایی دخترانه» خالق یک حماسه دیگر می شوند. این برنامه از بقعه ام احمد مادر مکرمه حضرت شاهچراغ(ع) آغاز و تا حرم احمدبن موسی (ع) ادامه پیدا می کند.

جشن دخترانه در «گذر حافظ»

برنامه دیگر جشن دخترانه روز ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود. این برنامه از ساعت ۱۹ در گذر حافظ میزبان دختران شیرازی است. علاوه بر آن در ۲۶ اردیبهشت با حضور پرشور دختران در شهر صدرا جشن میلاد حضرت معصومه(س) و بزرگداشت دهه کرامت از ساعت ۱۹ در سالن ورزشی بین المللی این شهر برگزار می شود.

سالن ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب نیز ۲۷ اردیبهشت میزبان محبان اهل بیت(ع) خواهد بود؛ این برنامه خانوادگی از ساعت ۱۹ و با اجرای برنامه های متنوع همراه است.

۲۹ اردیبهشت هم دختران شیرازی میهمان جشن دیگری خواهند بود که از ساعت ۱۹ در پارک انتظار شهرک بزین (جهت شمالغرب شیراز) صورت می گیرد.

پایان بخش جشن های دخترانه دهه کرامت در شیراز نیز با حضور پرشور دختران ۳۰ اردیبهشت از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در باغ عفیف آباد به اجرا در می آید.

کد خبر 1762360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha