برنامه‌های هفته فرهنگی شهرکرد با محوریت دهه کرامت برگزار می‌شود

ایازی گفت: باتوجه‌به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمامی برنامه‌ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.

دکتر اکبر ایازی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری مراسم جشن در میدان امامزادگان دو خاتون (س) با محوریت جمعیت امام رضایی‌های استان یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در دهه کرامت است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این سازمان در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی ویژه دهه کرامت، برگزاری جشن در پارک‌ها و بوستان‌ها و نورافشانی در شب تولد حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از تپه نورالشهداء با همکاری بسیج و سپاه، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردم‌نهاد ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

ایازی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های ویژه بانوان در پارک بانوان، تولید محتوای ارزشی و دینی، برگزاری مسابقه فرهنگی، ارسال پیامک انبوه با عناوین و محتوای ویژه دهه کرامت، فضاسازی گسترده شهری و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی ستاد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده دهه کرامت توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

وی در ادامه به ۳۱ اردیبهشت «روز شهرکرد» اشاره کرد و گفت: تعداد ۵۰ عنوان برنامه برای هفتمین نکوداشت روز شهرکرد برنامه‌ریزی‌شده است و این برنامه‌ها در هفته فرهنگی شهرکرد از ۲۵ اردیبهشت آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: باتوجه‌به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمامی برنامه‌ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول به برنامه‌های ۳۱ اردیبهشت روز شهرکرد اشاره کرد و افزود: طراحی، رونمایی و چاپ پوستر ویژه هفتمین نکوداشت، غبارروبی امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهرکرد، برگزاری جشن هفتمین نکوداشت روز شهرکرد در فرهنگسرای بزرگ، برپایی نمایشگاه اقدامات ادارات در فرهنگسرای بزرگ و برپایی ایستگاه نقاشی و صورت‌آرایی در فرهنگسرای بزرگ از جمله این برنامه‌ها است.

وی ابراز کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، چاپ و رونمایی از پنج جلد کتاب، آیین چراغ بران توسط دانش‌آموزان، برگزاری ۷ ویژه‌برنامه در ۷ مسجد محوری، فضاسازی شهر با تصاویر مفاخر، رونمایی از تمبر یادبود و سجع پاکت پست، تور شهرکردگردی، برپایی چایخانه رضوی در میدان امامزادگان دو خاتون، برگزاری شب‌شعر، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در قلعه چالشتر، نمایش و هنر خیابانی (پرفرمنس) و برگزاری ۷ برنامه آموزش‌محور و رونمایی از پیک شهروندی از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

کد خبر 1762377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha