هنرمندان کانون مصطفی خمینی(ره) زنجان در مساجد زنجان هنرنمایی کردند

جمعی از هنرمندان تئاتر کانون فرهنگی هنری مصطفی خمینی(ره) مسجد چهارده معصوم امجدیه زنجان با اجرای نمایش «گیلدا» و «تولدی برای خاله عطیه» در مساجد سطح شهر هنرنمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون فرهنگی هنری مصطفی خمینی(ره) زنجان از جمله کانون های فعال در عرصه هنر نمایش در زنجان است که در جشنواره تئاتر شبستان نیز موفق به کسب رتبه و اجرای نمایش در سطح مساجد تهران شده بود.

این بار هنرمندان این کانون تصمیم گرفتند تا در قالب تئاتر بچه های مسجد نمایش «تولدی برای خاله عطیه» و «گیلدا» را در مساجد چهارده معصوم (ع) واقع در اسلام‌آباد، حضرت علی‌اکبر(ع)، حسینیه حضرت رقیه(س) و مسجد حضرت موسی ابن جعفر(ع) اکران کنند.

هنرمندان کانون مصطفی خمینی(ره) زنجان در مساجد زنجان هنرنمایی کردند

این نمایش ها به کارگردانی اعظم اجاقلو و نویسندگی آرزو بهرامی و علی میرزا عمادی و با بازی نرگس آقاجانلو، رقیه سهرابی، زینب آقاجانلو، ریحانه سهرابی، پرنیان حیدری، فاطمه اجاقلو و نازنین‌زینب خلفی، فاطمه عبدی، فرشته رحمتی، زهرا خدرلو، زینت برزگر، اعظم حسنلو، آیدا خدرلو، زینب عبدی، نازنین‌زهرا عبدی و ریحانه آقاجانلو برای بچه های مسجدی به نمایش درآمد.

اوجاقلو کارگردان این نمایش‌ها با یادآوری اینکه فعالیت های نمایشی در کانون فرهنگی هنری مصطفی خمینی مسجد چهارده معصوم(ع) امجدیه زنجان از سال ۹۸ آغاز شده است به خبرنگار شبستان گفت:  درحال حاضر ۱۰۰ نفر از بچه های مسجد در دوره آموزش هنری این کانون بالاخص در رشته تئاتر شرکت می کنند.

هنرمندان کانون مصطفی خمینی(ره) زنجان در مساجد زنجان هنرنمایی کردند

وی ادامه داد: هدف از برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های هنری ایجاد شبکه ای ازهنرمندان درتمام عرصه ها برای ارائه خدمات هنری و کشف استعدادهای هنری بچه های مسجد است.

اوجاقلو اضافه کرد: ما به دنبال تربیت هنرمندان متعهد در تراز انقلاب اسلامی هستیم تا هر زمان که نیاز بود کارهای هنری در راستای اهداف و آرمان های انقلاب تهیه و نشر دهیم.

کد خبر 1762424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha