سرادر شهید دارایی فرمانده‌ای مقتدر و آزاده‌ای سرافراز بود

قلاوند، گفت: سرادر شهید دارایی فرمانده‌ای مقتدر، آزاده‌ای سرافراز و سرباز بی‌بدیل و شجاعی بود که تمام داشته‌های خود را فدای راه اسلام و انقلاب کرد اما در شهر خود غریب و مظلوم بود و مظلومانه شهید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج صید عیسی دارایی با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک در سالن اجتماعات شهید قاسم‌زاده برگزار شد.

جهانبخش قلاوند، در این مراسم اظهار کرد: سرادر شهید دارایی فرمانده‌ای مقتدر، آزاده‌ای سرافراز و سرباز بی‌بدیل و شجاعی بود که تمام داشته‌های خود را فدای راه اسلام و انقلاب کرد اما در شهر خود غریب و مظلوم بود و مظلومانه شهید شد.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزود: شهید دارایی با وجود اینکه درجات بالایی را طی کرده بود اما هیچگاه خود را مانند برخی از افراد گم نکرده و مردم می‌دیدند که چگونه روز به روز با تواضع و صداقت بیشتر در کنار آنها است.

وی تصریح کرد: مراسم سالگرد این شهید گرانقدر آغازی خواهد بود برای زنده شدن یاد و خاطره بسیاری از شهدای شاخص که در شهرستان اندیمشک حضور داشتند اما تاکنون آنچنان که باید دیده نشدند.

قلاوند در ادامه خاطراتی از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید دارایی در هشت سال دفاع مقدس را بیان کرد.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، نیز با بیان اینکه شهید دارایی به عنوان یکی از مجاهدان فی سبیل‌الله بر گردن همه ایران حق دارد افزود: ملت ایران، امنیت و آرامش خود را مدیون خون این مجاهدان راه خدا است.

امام جمعه شهرستان اندیمشک، خاطرنشان کرد: شهید دارایی یکی از فرماندهان مقتدر و پرافتخار نیروی انتظامی کشورمان بود که امنیت هموطنان را تأمین کرد.

در پایان از کتاب خاطرات دوران اسارت شهید دارایی با نام طلوع آزادی به قلم سید حسن رستم‌پور رونمایی شد.

کد خبر 1762480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha