تضعیف بنیان خانواده توطئه دشمن برای انحرافات است

رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تضعیف بنیان خانواده و تحدید جمعیت توطئه دشمن برای انحرافات است که سازمان ملل نیز بر آن تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، « محمد اسماعیل اکبری» در آیین اختتامیه کشوری جایزه ملی «جوانی جمعیت» ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود سیاست را بر تخریب بنیان خانواده و آسیب به این نهاد بوده تا اینگونه با ایجاد انحراف اهداف خود را محقق کند.

رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: فیلسوفان غربی با سه تئوری عدم وجود مرگ، نابودی خانواده و تحدید جمعیت سعی بر متزلزل کردن جامعه داشته اند و سازمان ملل هم بر همین سه اصل پایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه کنترل جمعیت و جلوگیری از زاد و ولد تئوری غرب است، تصریح کرد: آنان افزایش جمعیت را تهدید می دانند و به همین خاطر سنارویی برای کنترل آن ایجا کرده اند.

اکبری با بیان اینکه فرهنگ غرب امروز در جامعه ما نفوذ کرده، تصریح کرد: تداوم این تفکرات غلط آینده کشور را تخریب کرده و ناخوشایند می کند.

وی ادامه داد: دختران در سنین ۱۸ سالگی برای تحصیل به نقاطی دور از خانواده مهاجرت کرده و با شاخص های اجتماعی متفاوت تحصیل می کنند که دوری از خانواده بر تفکر و نگرش آنان تاثیر گذاشته و تفاوت هایی را به وجود می آورد.

رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: همین تفاوت های اجتماعی بنیان خانواده دچار مشکل می کند و به عنوان یک آسیب مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته دختران در کنار مادران خود به جلسات و مراسم ها می رفتند و در کنار همدیگر از مفاهیم اجتماعی بهره مند می شدند و اینگونه بنیان خانواده دچار تضاد اجتماعی نبود.

اکبری با بیان اینکه باید مراقب آسیب های خانواده باشیم، اذعان داشت: آنچه این نهاد را دچار مشکل می کند باید در برابر آن ایستادگی کرد.

وی کار فرهنگی و تلاش برای مدیریت چالش ها را مهم خواند و گفت: دشمن به دنبال ایجاد فرصت برای انحراف و دست یاب به سه وسیله خود برای اهداف شوم است و باید مراقب باشیم.

کد خبر 1762537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha