۱۳۴ عنوان برنامه در بقاع متبرکه خراسان جنوبی اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از برگزاری ۱۳۴ عنوان برنامه طی دهه کرامت در ۳۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام حسین رحیمی-معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: بقاع متبرکه خراسان جنوبی برای بزرگداشت دهه کرامت و اجرای برنامه های ویژه این دهه آماده شده اند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۳۴ عنوان ویژه برنامه طی دهه کرامت در بقاع متبرکه استان اجرا می شود، افزود: طی دهه کرامت ۳۶ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های این دهه هستند.

وی ادامه داد: جشن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا علیه السلام و محافل انس با قرآن کریم، شعرخوانی و مدیحه سرایی در جوار بقاع متبرکه و کاروان های شادی از مهمترین برنامه های دهه کرامت است.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه بیان کرد: طی دهه کرامت مراسم زیر سایه خورشید با حضور خدام آستان مقدس رضوی در ۶ بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد و برپایی هفت ایستگاه سلامت در دستور کار قرار دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۰ بقعه متبرکه در فضای مجازی فعالیت خواهند کرد، افزود: در ۲۴ بقعه متبرکه شاهد برگزاری محفل شعرخوانی در وصف اهل بیت علیهم السلام خواهیم بود و کاروان های شمیم کرامت در ۱۱ بقعه متبرکه راه اندازی می شود و در ۱۵ بقعه متبرکه مراسم جشن ویزه دختران اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مراسم بزرگداشت بقاع متبرکه و امامزادگان گفت: در ۲۵ اردیبهشت با حضور هیئت امنا و خدام و خیرین در امامزاده زید بن محمد قاین همایش ویژه امامزادگان برگزار می شود.

کد خبر 1762559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha