شرکت در انتخابات باعت ناامیدی مستکبرین می شود

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات باعت ناامیدی مستکبرین، کفار و منافقین و خوشحالی دوستان انقلاب در دنیا خواهد شد، گفت: اصل رای و انتخاب اصلح هر دو مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری امروز ظهر (۲۱ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: طرح نور برای هنجارشکنان که از روی غفلت و یا سازمان یافته هنجارشکنی می کنند ضرورت دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب باید طرح نور را تکمیل کند، افزود: همه باید از نیروی انتظامی در صحنه و میدانی حمایت و پشتیبانی کنند و عموم مردم در صحنه باشند و اگر مردم احساس دغدغه مندی کنند و با تذکر زبانی در مقابل انسان های غافل بایستند، بخشی از کار درست می شود.

وی در ادامه بیان کرد: اما بخشی که به تذکرات گوش نمی دهند باید نیروی انتظامی با حمایت اعمال قانون کند و به حمایت آنان بپردازیم و به میدان بیاییم و در صحنه حمایت عملی از نیروی انتظامی داشته باشیم؛،اگر کوتاهی کنیم جمع شدن این مسئله مشکل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز اراده نظام و قوای سه گانه بر جلوگیری از هنجارشکنی قرار گرفته است، افزود: از نیروی انتظامی حمایت و تشکر می‌کنیم و برای برکندن و ریشه کن کردن این فتنه ابتذال جنسی همراه و همدل و تا آخر پشتیبان نیروی انتظامی خواهیم بود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مرحله قبل انتخابات در ۱۱ اسفند سال گدشته با امنیت و سلامت و با انتخاب ۲۴۵ نماینده برگزار شد. 

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات باعت ناامیدی مستکبرین و کفار و منافقین و خوشحالی دوستان انقلاب در دنیا خواهد شد، افزود: اصل رای دادن و انتخاب اصلح هر دو مهم است و به نیت اقتدار و عظمت اسلام و شادی قلب امام زمان(عج) به پای صندوق های اخذ رای حاضر شوید و دیگران را به شرکت در انتخابات تشویق کنید.

حجت الاسلام مختاری با بیان دنیای بشریت و اسلام بیش از هفت ماه است که درگیر موضوع غزه است، ادامه داد: این موضوع مایه شرمندگی و روسیاهی دنیا است که این همه مظلومیت و نسل کشی را به دنبال داشته است، دنیا اقدام جدی با این رژیم کودک کش انجام نداده است و هنوز اندیشه شوم حمله به رفح را که کشتار بیشتر مردم فلسطین را به دنبال دارد در سر دارند. 

وی در ادامه بیان کرد: فلسطین حقایق فراوانی را برملا کرد و مسئله فلسطین بسیار مهم است و درس ها و عبرت های فراوانی دارد و لازم است به حقایق بر ملا شده بپردازیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با منطق قوی به وجود آمد، افزود: منطق نظام اسلامی، منطق قرآن، انسانیت و عقل و فطرت انسانی بود اما مستکبرین این را بر نتابیدند و از ابتدا سنگ اندازی و فتنه گری کردند. 

وی ادامه داد: از مستکبرین خارجی انتظاری نبود اما برخی از غرب زده های داخلی از همان ابتدای انقلاب پیوسته در مقابل این منطق کشور ایستادند و کشور را به چالش کشیدند و دردسرها و عقب ماندگی هایی جدی ایجاد کردند. 

حجت الاسلام مختاری در ادامه گفت: مردم با اعتمادی که به امام راحل و مقام معظم رهبری و باورهای دینی که داشتند سر بزنگاه ها از منطق اسلام دفاع کردند و به حرف این غرب زده ها گوش نکردند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حقانیت منطق جمهوری اسلامی امروز برای همه روشن شده است، افزود: مخالفان و غرب زده ها از راه غلط خود برگردند و منطق جمهوری اسلامی را بفهمند و منطق این نظام، منطق حق و قوی است.

وی در ادامه عنوان کرد: سعادت دنیا و آخرت بشر و امنیت و آرامش و صلح جامعه بشری در پرتو بندگی خدا است و باید همه به قانون خدا عمل کنیم و بر مبنای قرآن و مکتب اهل بیت علیهم حرکت کنیم و این منطق بسیار قوی است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه هیچ کس کدخدای دیگران نیست، گفت: راه بندگی خدا است که می تواند انسان را به سعادت واقعی برساند و نباید استکبار را بپرستیم و باید تنها بنده خدا باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: عزت دنیا و آخرت در مقاومت است و با مقاومت و تکیه بر داخلی می توانیم قوی شویم و اگر در راه خدا مقاومت کنیم خداوند ما را یاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شعارهای مستکبرین پوچ و دروغ و فریب است، افزود: باید به خدا و قرآن و نایب امام زمان (عج) اعتماد کرد و غربی‌ها دروغ می گویند که مدعی حقوق بشر و آزادی و دموکراسی و مردم سالاری هستند و در جریان فلسطین، منطق قوی ایران اسلامی نشان داده شد. 

حجت الاسلام مختاری در ادامه گفت: آزادی خواهان و دانشجویان آمریکا و اروپا که به دنبال پایان دادن صهیونیست ها به نسل کشی بودند را چگونه وحشیانه زدند و کشتند این کجا آزادی بیان است، این ها که بانک و وسایل عمومی را آتش نزدند. 

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه مردم سالاری، حقوق بشر و آزادی غربی بزرگترین دروغ تاریخ است، افزود: مردم فلسطین مگر بشر نیستند چه طور آن ها را به قتل می رسانند اما صدایی از مدعیان حقوق بشر بلند نمی شود و آمریکا بعد عملیات وعده صادق وقتی اقتدار هجومی ایران اقتدار دفاعی ۱۰ کشور را شکست داد امروز عقب نشینی کرده است و پیام می‌دهد که با ایران وارد جنگ نخواهد شد. 

وی در پایان بیان کرد: به منطق جمهوری اسلامی افتخار می کنیم و تا آخر ایستاده ایم و امروز عزت و عظمت ما روشن شده است و راه نجات دنیا راهی است که جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن است.

کد خبر 1762596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha