گام‌مهم دولت در الکترونیکی شدن کامل فرایند انتخابات در مازندران

نوری از  گام‌مهم دولت در الکترونیکی شدن کامل فرایند انتخابات در مازندران  خبر داد و  گفت: مازندران از ۸ حوزه انتخاباتی کشور است که اانتخابات دور دوم‌مجلس شورای اسلامی  به صورت تمام الکترونیک در حال برگزار ی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   یوسف نوری _استاندار مازندران، جمعه(۲۱ اردیبهشت) با حضور در شعب اخذ رأی قائمشهر، از انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی استان نام برد که با استقبال خوب مردم و به صورت تمام الکترونیک در حال برگزاری است.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران انتخاباتی دوره اظهار کرد:  این دوره از انتخابات در ۱۰ حوزه اصلی و فرعی به مرکزیت حوزه انتخابیه قائم‌شهر در حال برگزاری است.
وی افزود: دوره دونم انتخابات در این حوزه انتخابیه  با ۴۱۶ شعبه اخذ رای همانند ۱۰۸ حوزه شهری و ۲۲۱ شعبه روستایی در حال برگزاری است.
استاندار مازندران گفت: استان مازندران در بخش روستایی، به لحاظ پراکندگی روستاها، بیشترین شعب اخذ رأی در این بخش را در این دوره در سراسر کشور دارد.
نوری افزود: مازندران از ۸ حوزه انتخاباتی کشور است که انتخابات این دوره کاملا الکترونیک برگزار می‌شود و فرآیند اخذ رأی در ۲۲ حوزه انتخابیه کشور در حال برگزاری است.
استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از ارکان کشور و جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن  با انتخابات قوام بخشیده می شود.
نوری با اشاره به شعار سال رهبر ی با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم " اظهار کرد: رهبری با این شعار خط مشی را مشخص کردند و لذا باید همیشه در صحنه باشیم که یکی از جهش‌های تولید سرمایه اجتماعی است و انتخابات از مظاهر آن است.
وی با بیان اینکه رهبری  در بیانیه گام دوم آن مشارکت سیاسی اجتماعی، اجتماعی سیاسی را یک برکت دانستند، گفت: از مردم ولایتمدار ۵ شهرستان حوزه انتخابیه قائمشهر برای حضور حداکثری دعوت می‌کنم  تا در این انتخابات به صورت فعال حضور یابند.





 

کد خبر 1762598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha